شناسهٔ خبر: 32932329 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

شهادت همه اعضای یک خانواده در حمله جنگنده های سعودی و واکنش یمنی ها

همه اعضای یک خانواده در حمله جنگنده های سعودی به مرکز شهر صنعاء پایتخت یمن شهید شدند.

صاحب‌خبر -

العالم - یمن

نیروهای یمنی هم در واکنش به این جنایت سعودی، با موشک زلزال 1 مواضع ارتش سعودی را در پایگاه السلب در استان جیزان در جنوب عربستان سعودی هدف قرار دادند که این حمله موشکی تلفات و خسارات فراوانی بر جای گذاشت.

جنگنده های سعودی به منطقه الرقاص در خیابان الرباط در مرکز صنعاء حمله کردند که در این حمله دهها نفر شهید و زخمی شدند که در میان شهدا همه اعضای یک خانواده وجود داشتند. ویرانی گسترده خانه های مسکونی نشان می دهد که حملات هوایی سعودی تا چه حد سنگین بود.

یک مسئول امنیتی یمنی اعلام کردند: جنگنده های سعودی دو بار به پایگاه "بیت دهرا" در ارحب و یک بار به پایگاه "العرقوب" در خولان حمله کردند که در این حملات هوایی تعداد زیادی شهید و زخمی شدند.

جنگنده های سعودی همچنین 2 بار خانه های مسکونی پشت سفارتخانه قطر و 3 بار یک ساختمان متعلق به وزارت اطلاع رسانی یمن را بمباران کردند.

پیش از این جنایات نیز مزدوران سعودی با موشک به یک منطقه کشاورزی در شهر قعطبه در استان الضالع حمله کرده بودند که در این حمله موشکی بیش از 5 یمنی زخمی شدند.

در استان حدیده نیز یک زن و دختربچه اش در حمله توپخانه ای و تیرباری مزدوران سعودی به سوی خانه های مسکونی منطقه السلام در شهر الحالی زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز در واکنش به جنایات جدید عربستان سعودی یک موشک از نوع زلزال 1 به سوی مواضع ارتش سعودی در پایگاه السلب استان جیزان شلیک کرد. یک مسئول نظامی یمنی اعلام کرد که این موشک به هدف خود با دقت تمام اصابت کرد و منجر به هلاکت و مجروحیت تعدادی از نظامیان سعودی گردید.

نظر شما