شناسهٔ خبر: 32932307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بارتومئو: والورده مربی‌ مطلوب ما است و حمایت من و هیئت مدیره را با خود دارد

رئيس بارسا به حمایت از والورده پرداخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس بارسلونا شاید به نوعی ماندن ارنستو والورده روی نیمکت این تیم برای فصل آینده را تایید کرد.

بارسا روی کاغذ فصل معرکه‌ای را سپری کرده است. تیم والورده سه هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی‌اش را مسجل کرد و 9 روز دیگر در فینال کوپا دل ری به مصاف والنسیا می‌رود و این شانس را دارد تا برای دومین فصل متوالی دبل کند. بارسا همچنین پس از سه سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در حالی که فاصله‌ای تا رسیدن به فینال نداشت، در آنفیلد با 4 گل شکست خورد و حذف شد. به دنبال این باخت شایعات درباره احتمال بالای اخراج والورده به گوش می‌رسید تا اینکه این مربی مدعی شد رئيس باشگاه حامی اوست

به گزارش مارکا، بارتومئو این را تایید کرد و گفت:

همان طور که ارنستو چند روز پیش گفت، او حمایت رئيس و هیئت مدیره باشگاه را با خود دارد چون او مربی مطلوب و دلخواه ما است. او قرارداد دارد و از عملکردش بسیار خوشحالیم. این یک پروژه میان و بلند مدت است. برنامه ریزی‌ها برای فصل آینده آغاز شده است. در واقع مدتی است که شروع شده. بازیکنانی جذب شده‌اند که پس از فینال کوپا دل ری درباره آنها صحبت خواهیم کرد. فعلا بازیکنان باید از حذف تلخ مقابل لیورپول ریکاوری کنند.

فینال کوپا دل ری تعیین کننده نیست. اولویت ما در هر فصل قهرمانی در لالیگا است و پس از آن دنبال قهرمانی در کوپا و لیگ قهرمانان اروپا هستیم. فصل معرکه‌ای بوده است. چند هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی‌ را قطعی کردیم. همه ما موفقیت‌های بیشتری می‌خواهیم. فعلا نوبت فینال کوپا دل ری است و می‌خواهیم باخت تلخ اخیر را به دست فراموشی بسپاریم. اکنون زمان بازیافتن روحیه و انگیزه تیم است. هنوز یک هفته تا فینال باقی است. تمرکز تیم روی فینال کوپا دل ری مقابل والنسیا است که فصل خوبی را سپری می‌کند و برای قهرمانی خواهد جنگید. 

نظر شما