شناسهٔ خبر: 32929608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قیمت شن و ماسه در قم پایین تر از دیگر استان ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: قیمت شن و ماسه در استان قم کمتر از استان‌های دیگر است و به همین دلیل انتقال شن و ماسه از قم به استان‌های دیگر وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه شورای معادن استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت معادن شن و ماسه استان قم اظهار کرد: هنوز درخواست برای صدور مجوز برای این معادن در استان وجود دارد؛ اما از دو سال پیش صدور مجوز برای معادن شن وماسه در قم متوقف شده است.

وی ادامه داد: قیمت شن و ماسه در استان قم کمتر از استان‌های دیگر است و به همین دلیل انتقال شن و ماسه از قم به استان‌های دیگر وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: از جمله مشکلات معادن شن و ماسه در استان، معارضان محلی است و به همین دلیل فعالیت یکی از این معادن را در قم متوقف کردیم.

بهشتی حجم ذخایر شن و ماسه استان قم را رو به کاهش دانست و تصریح کرد: در برخی از قراردادهایی ملی که در مرکز امضا می‌شود، تعهد برداشت مصالح در مسیر پروژه‌ها وجود دارد که باید در این خصوص پیگیری‌هایی در سطح ملی صورت بگیرد تا تعهدی داده نشود که امکان اجرای آن نباشد.

انتهای پیام/78004/آ30/خ

نظر شما