شناسهٔ خبر: 32929504 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

با ۴ هتل چهار ستاره خوب در مشهد آشنا شوید

بخش تبلیغات / اسنپ تریپ

صاحب‌خبر -

اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید و قصد رزرو هتل در این شهر را دارید، با ما همراه باشید. در این مطلب چهار هتل چهار ستاره خوب در مشهد را معرفی کرده‌ایم.

هتل کیانا مشهد

به‌طور کلی هتل‌های چهار ستاره مشهد کیفیت مناسبی دارند و بیشترشان به حرم نزدیک هستند. هتل کیانا مشهد یکی از هتل‌های چهار ستاره خیابان امام رضا است و فاصله خیلی کمی تا حرم دارد که حدودا ۵۰۰ متر است. این هتل که یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است، هم اتاق‌های مختلف دارد و هم آپارتمان و هم واحدهای کانکت. واحدهای اقامتی هتل کیانا مشهد از لحاظ امکانات و تجهیزات در سطح خوبی که از یک هتل چهار ستاره انتظار می‌رود، هستند. این هتل دو رستوران مختلف به نام‌های ارغوان و ارکیده دارد. امکانات رفاهی هتل کیانا نیز در سطح مناسبی است. این هتل مجموعه آبی مجهزی دارد که شامل استخر، سونا بخار، سونای خشک، ماساژ و حمام ترکی است. همچنین در هتل کیانا فضایی برای بازی کودکان نیز درنظر گرفته شده است.

اتاق دو تخته ارزان‌ترین واحد اقامتی هتل کیانا مشهد است. برای رزرو اتاق دو تخته در این هتل باید ۲۶۴ هزار تومان بپردازید. همچنین می‌توانید اتاق‌های این هتل را به‌گونه‌ای رزرو کنید که علاوه‌بر صبحانه، شامل ناهار و شام نیز باشند که این اتاق‌ها نیز در دو نوع منوی بوفه و منوی انتخابی هستند. هزینه رزرو اتاق دوتخته همراه‌با صبحانه، ناهار و شام به‌صورت منوی انتخابی ۳۲۷ هزار تومان و به‌صورت منوی بوفه ۳۸۴ هزار تومان است.

هتل تارا مشهد

اسنپ تریپ

هتل تارا یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است که در خیابان شیرازی قرار دارد. این هتل نیز به حرم خیلی نزدیک است و حدودا ده دقیقه با آن فاصله دارد. امکانات و تجهیزات اتاق‌های هتل تارا در سطح خوبی است و صبحانه متنوع و خوشمزه‌ای دارد. کیفیت غذای هتل تارا نیز رضایت‌بخش و مطلوب است. اگر اهل بازی‌های رایانه‌ای باشید، این امکان در هتل تارا مهیا است. ازجمله دیگر امکانات تفریحی هتل تارا مشهد می‌توان به جکوزی و اتاق ماساژ آن اشاره کرد. هتل تارا برای افرادی که با اهداف کاری به مشهد سفر می‌کنند نیز مناسب است، چون سالن کنفرانس و همایش‌های خوبی دارد. هزینه رزرو اتاق‌های هتل تارا مشهد از ۱۶۱ هزار تومان برای اتاق یک تخته شروع می‌شود. اگر بخواهید رزرو اتاق یک تخته علاوه‌بر صبحانه با ناهار و شام منوی بوفه همراه باشد، باید ۲۳۰ هزار تومان بپردازید. سوئیت یک خوابه دو تخته اگزکیوتیو گران‌ترین واحد اقامتی هتل تارا مشهد است که هزینه رزروش ۵۸۵ هزار تومان است.

هتل آبان مشهد

اگرچه بیشتر مسافران مشهد هتل‌های نزدیک به حرم را ترجیح می‌دهند، اما برخی مسافران دوست دارند در محلی اقامت داشته باشند که به شلوغی خیابان‌های اطراف حرم نباشد. هتل آبان مشهد یکی از هتل‌های چهار ستاره‌ای است که خیلی به حرم نزدیک نیست و بولوار پیروزی واقع شده است. البته ترانسفر حرم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به‌طور رایگان در اختیار مسافران این هتل است. همچنین هتل آبان به اماکن تفریحی مشهد مثل پارک آبی ایرانیان و پارک تفریحی خورشید نزدیک است. امکانات هتل نیز درمجموع خوب و مناسب است. برای استفاده از خدمات سرویس رایگان رفت‌وبرگشت به فرودگاه هتل آبان مشهد حتما تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورودتان باید اطلاع دهید. هزنیه رزرو اتاق‌های هتل آبان مشهد از ۱۹۴ هزار تومان برای اتاق دو تخته یک‌نفره شروع می‌شود و به ۶۹۰ هزار تومان برای کانکت چهار تخته می‌رسد.

هتل اترک مشهد

هتل اترک یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره خوب مشهد است که به حرم خیلی نزدیک است و فقط ۸۰۰ متر با آن فاصله دارد. این هتل جنب بازار رضا واقع شده است. هتل اترک از هتل‌های قدیمی مشهد است و در سال ۵۸ تأسیس شده اما بارها مورد مرمت و بازسازی قرا گرفته است. امکانات هتل اترک در مجموع مناسب است اما نباید از رستوران آن انتظار بالایی داشته باشید. هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل اترک مشهد ۱۶۰ هزار تومان است. آپارتمان سه خوابه ۶ تخته رویال گران‌ترین واحد اقامتی هتل اترک است که برای رزروش باید ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بپردازید.

برچسب‌ها:

نظر شما