شناسهٔ خبر: 32928915 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امکان ارائه گزارش اعتبار بانکي اشخاص در ورژن جديد پات

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - سرپرست مديرعامل شرکت کارت اعتباري ايران کيش تجهيز ناوگان کارتخوان اين شرکت را با توجه به نوسانات قيمت ارز کاري مشکل خواند و رويکرد شرکت هاي psp را در تقويت ساير بسترهاي پرداخت الکترونيک براي حفظ و افزايش سهم بازار خود در شرايط فعلي دور از انتظار ندانست.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ پيمان منعم طبري، سرپرست مديرعامل شرکت کارت اعتباري ايران کيش در اولين نشست خبري اين شرکت در سال 98 بيان کرد: سکان ايران کيش به خوبي توسط صادق فرامرزي هدايت شد و دستاوردهاي 5 سال اخيرهمواره به رشد اين شرکت کمک کرده است و امروز ما نيز همان مسير را مصمم تر و قوي تر در راستاي ارائه دستاوردهاي جديد ادامه خواهيم داد.
وي با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته و تکيه بر خرد جمعي در اين شرکت افزود: تلاش داريم در سال جديد با ارائه خدمات بهتر شاهد سهم بيشتري از بازار براي ايران کيش باشيم و به نکات مثبت تري دست پيدا کنيم، به نحوي که با ايجاد شبکه فروش و خدمات پول چهره خوبي را از شرکت ايران کيش در عرصه خدمات پرداخت در سالهاي آتي به نمايش بگذاريم.
منعم طبري با تاکيد بر ضرورت نگاه ويژه به روند شکل گيري کسب و کارهاي نوين خاطرنشان کرد: يکي از اقدامات مهم اين شرکت در ادامه راه توجه بيشتر به اين نوع کسب و کارها است.به طوري که بتوانيم با کمک نيروهاي شرکت اين کسب و کارها را ايجاد کنيم و در اين راستا خدمات ويژه را بر مبناي تکنولوژي هاي جديد و فرآيندهاي جديد ارائه کنيم.
سرپرست مديرعامل شرکت کارت اعتباري ايران کيش افزود: يکي از مهم ترين تمرکزات ما اپليکيشن پات است و در جديدترين نسخه اين اپليکيشن که ديروز به روزرساني شده است سعي کرده ايم که علاوه بر سرويس هاي جديد، کارهاي زيربنايي و پايدارسازي را انجام دهيم تا اعتماد مشتريان را نسبت به اين اپليکيشن بالا بريم.
نقشه راه شرکت ايران کيش در سال 98
منعم طبري در مورد نقشه راه اين شرکت در سال 98 گفت: از آن جايي که ايران کيش در درگاه کارتخوان عملکرد خوبي داشته است، اين اميد وجود دارد که بتواند در ساير درگاه ها نيز به دستاوردهاي خوبي دست يابد.از اين رو مهمترين دغدغه ما اين است که تعدادي از سرويس جديد مورد نياز درصنعت Payment مورد بررسي قرار دهيم تا با راه اندازي اين سرويس ها بتوانيم نگاه جديد و کاملي به پرداخت هاي خرد در کشور داشته باشيم که يکي از دغدغه هاي بانک مرکزي و شاپرک است و در اين راستا همت و کمک بانک مرکزي و شاپرک را نيز خواستاريم.
وي يادآور شد: در سال 98 تجهيز ناوگان کارتخوان با توجه به نوسانات قيمت ارز کار بسيار مشکلي است؛ بنابراين تمامي شرکت هاي psp به سمتي خواهند رفت که در کنار بستر کارتخوان ها بسترهاي ديگر را نيز تقويت کنند و با اين شيوه سهم بازار و تراکنش خود را حفظ کنند و يا آن را افزايش دهند.
سرپرست مدير عامل شرکت کارت اعتباري ايران کيش همچنين از تصميمات جديد اين شرکت در حوزه کارت ها و پرداخت هاي خرد خبر داد و گفت که جزئيات اين تصميم ها طي ماه هاي آينده اطلاع رساني خواهد شد.
آينده پرداخت از آن اپليکيشن ها خواهد بود
در ادامه اين نشست شهره آقابابايي، مدير پروژه پات با ارائه آمار از عملکرد اين اپليکيشن در دوره فعاليت دو ساله آن گفت: پات در اين دوره به صورت متوسط ماهانه 2 سرويس و در مجموع بيش از 42 سرويس را به کاربران خود ارائه کرده است که اين امر نشان دهنده پويايي و رشد مستمر اين محصول است؛ چراکه همانطور که مي دانيم آينده صنعت پرداخت از آن اين چنين محصولاتي خواهد بود.همچنين از آنجايي که تنها اپليکيشن پرداخت هستيم که مختص روشندلان برنامه ريزي شده است توانستيم جايزه جشنواره نوربخش را کسب کنيم.
طرح سمپاتي و پرداخت عوارض آزادراهي؛رونمايي هاي جديد پات
آقابابايي با اشاره به اعتماد کسب شده از سوي کاربران «پات» تا به امروز افزود: به پاس اين اعتماد و مشارکت، شرکت ايران کيش اقدام به در نظرگيري يک سيستم تشويقي براي کاربران کرده است که تحت عنوان طرح «سمپاتي» در اپليکيشن پات رونمايي شده است و تمامي کاربران پات از اين پس مي توانند از مزيت هايي اين طرح استفاده کنند.
مدير پروژه پات در ادامه افزود: پرداخت عوارض آزادراهي يکي ديگر از سرويس هايي است که در نسخه جديد اپليکيشن ازآن رونمايي کرده ايم و اين اپليکيشن در راستاي مکانيزه کردن آزادراه ها به اين طرح پيوسته است.
امکان دريافت گزارش اعتباري و پرداخت فطريه در پات
آقابابايي در تشريح دستاوردهاي جديد اين اَپ ادامه داد: همه ما شايد علاقه مند باشيم که بدانيم در شبکه بانکي از چه امتيازاتي برخوردار هستيم،ازين جهت سرويس جديدي در پات پياده سازي شده که امکان دريافت گزارش اعتباري قراردادهاي تسهيلاتي با کليه بانک هاي کشور را دارد و کاربران مي توانند از طريق اپليکيشن پات امتياز اعتباري، ريز اقساط، تسهيلات و اعتبارات خود را تحت عنوان گزارش اعتبار بانکي دريافت کنند.
وي همچنين از مذاکره اين اپليکيشن با دو اپراتور کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر اين است که از اين پس دارندگان سيم کارت تله کيش جزيره کيش و اپراتور مجازي شاتل بتوانند خدمات اپراتوري خود را از طريق اپليکيشن پات انجام دهند.همچنين از سيستم QRCode در نمايشگاه الکامپ رونمايي کرديم که با پيگيري‌هاي بيشتر پذيرندگان اصلاحات خوبي نيز در آن صورت گرفته است.
آقابابايي با اشاره به در پيش رو بودن عيد سعيد فطر و بحث پرداخت فطريه به عنوان يک پرداخت مهم و شرعي گفت: در اپليکيشن تاپ اين امکان براي کاربران فراهم شده است که در صورت تمايل فطريه خود را به اماکن خيريه اي همچون موسسه کهريزک پرداخت کنند.
هزينه کاغذ نيازمند يک تصميم اساسي است
علي يادگار که به تازگي معاونت توسعه بازار ايران کيش را بر عهده گرفته است درباره رويکرد اين شرکت براي کاغذ در صنعت پرداخت اظهار داشت: هزينه کاغذ افزايش زيادي پيدا کرده است و نيازمند اتخاذ يک تصميم اساسي است؛ چرا که هزينه شرکت‌ها را افزايش داده و تامين آن نيز با مشکل روبرو است؛ ضروري است تا رسيد الکترونيک از سوي بانک مرکزي ابلاغ شود و سيستم قضايي نيز رسيد الکترونيک را بپذيرد تا مشکل کاغذ به عنوان يک بحران رفع شود.
وي با اشاره به راهکار جايگزيني پيامک رسيد به جاي کاغذ تصريح کرد: در حال حاضر پيامک هزينه بيشتري از رسيد دارد و بايد اپراتورها در اين زمينه کمک کنند و در اين راستا شرکت ايران کيش به دنبال راهکار ارائه رسيدهاي ديجيتالي خاص است.
-->

نظر شما