شناسهٔ خبر: 32927727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی:

سال گذشته ۳۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان از بند آزاد شدند

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام‌ یوسف حسن‌پور، مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان، ۲۴ جشن گلریزان در استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال بیش از ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ جشن در میاندوآب، پیرانشهر و اشنویه برگزار شده است، ادامه داد: در جشن گلریزان شهرستان میاندوآب ۱۵۰ میلیون تومان از سوی خیرین جمع‌آوری شده و در پیرانشهر نیز ۱۲۵ میلیون تومان به همراه یک قطعه زمین اهدا شد.

حجت‌الاسلام‌ حسن‌پور با بیان اینکه بیشترین میزان جرائم زندانیان را جرائم مالی به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان جهت آزادسازی این تعداد از زندانیان نیاز است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان از بند زندان رها شدند، تصریح کرد: این تعداد زندانی با بدهی بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در زندان به‌سر می‌بردند که ۷ میلیارد تومان از سوی ستاد دیه جهت آزادسازی این زندانیان هزینه گردید.

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شاکیان، بزرگترین خیران جشن گلریزان سال گذشته بودند، گفت: سال گذشته نیمی از مبلغ بدهی از سوی شاکیان زندانیان گذشت شد که امسال نیز امیدواریم شاکیان با گذشت خود در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد قدم بردارند.

انتهای پیام

نظر شما