شناسهٔ خبر: 32927367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خیرین ساوجبلاغی 6 میلیارد ریال به آزادی زندانیان کمک کردند

گروه اجتماعی- بخشدار بخش مرکزی ساوجبلاغ گفت: خیرین این شهرستان با شرکت در جشن گلریزان 6 میلیارد و 300 میلیون ریال به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از البرز،اصغر ناصرخیل، بخشدار بخش مرکزی ساوجبلاغ، 26 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این مبلغ در جشن گلریزان سه بخش مرکزی، چندار وچهاربخش شهرستان ساوجبلاغ جمع‌آوری شد.
وی افزود: شب گذشته به همت خیرین در شهرستان ساوجبلاغ سه میلیارد و 200 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.
بخشدار بخش مرکزی ساوجبلاغ با بیان اینکه جشن گلریزان، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و انفاق است، اضافه کرد: مردم باید دراین امر خیر و خداپسندانه، مشارکت فعال داشته باشند .
ناصرخیل گفت: امیدواریم این تلاش‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد زندانی بودن حتی یک فرد در خصوص جرایم غیرعمد در زندان ها نباشیم.
در ادامه سید عبدالله مرتضوی، مدیرکل زندان‌های البرز از آزادی 22 زندانی جرایم غیرعمد ساوجبلاغ در سال گذشته خبر داد و گفت: اکنون 28 زندانی جرائم غیرعمد این شهرستان نیز در انتظار کمک خیران هستند.
وی با اشاره به آزادی 22 زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته ، افزود: این تعداد زندانی از ابتدای سال 97، با کمک ستاد دیه و خیران شهرستان، در مجموع با پرداخت سه میلیارد و 940 میلیون ریال از زندان‌های استان رهایی یافتند.
مدیرکل امور زندان‌های استان البرز تاکید کرد: اکنون برای آزادی 28 زندانی جرایم غیرعمد ساوجبلاغ به بیش از 16 میلیارد ریال نیاز است.
مرتضوی‌ گفت: خوشبختانه خیران ساوجبلاغی امسال هم با حضور پرشور خود در جشن گلریزان زمینه آزادی زندانیانی که ناخواسته گرفتار شده اند را فراهم کردند.
انتهای پیام

نظر شما