شناسهٔ خبر: 32927325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون اول قوه قضائیه در ساری:

مذاکره با آمریکا حرف غلط و شیطانی است / بکارگیری از ظرفیت بسیج برای کاهش پرونده های قضایی

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران با حضور محسنی اژه‌ای معاون قوه قضائیه ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و مسئولان استانی پیش از ظهر امروز در ساری برگزار شد.

آیت الله طبرسی در آغاز مراسم با اشاره به تغییرات مدیریتی  اظهار کرد:مهم خدمت به نظام است که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران فلسفه وجود دستگاه قضایی را اجرای عدالت برشمرد و با بیان این مطلب که قاضی بدون حب و بغض  باید داوری کند،اظهار کرد:هرکسی در هر مقامی هست باید تلاش کند تا  به وظیفه  خود بخوبی عمل کند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای  با گرامیداشت ماه مبارک رمضان با اشاره به برجام و اینکه برخی خناس ها تلاش کردند که ما را وابسته به خارج کنند، گفت:  بیش از دو سال مسائل و مشکلات کشور  را به برجام گره زدند درحالی که رهبر معطم انقلاب ، بارها گفتند که نباید به شیطان اعتماد کرد.

مذاکره با آمریکا حرف غلط و شیطانی است

حجت الاسلام محسنی اژه ای با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا جزء حرف‌های شیطانی و غلط است اضافه کرد: آمریکا جز به نابودی نظام و اسلام راضی نیست.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه برسر چه چیزی باید با آمریکا مذاکره کنیم ،ادامه داد: امام خمینی(ره) از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرده است .

 وی باتصریح بر این مطلب که امروز خناس‌ها  و نفوذی ها از راه های مختلف برای اثرگذاری در تصمیم سازی ها در تلاش هستند، تاکیدکرد: نمی شود با کسی که مخالف اسلام است مذاکره کرد.

بکارگیری از ظرفیت بسیج برای کاهش پرونده های قضایی

حجت الاسلام محسنی اژه ای در بخش دیگری از سخنان خود  با تکریم از تلاش‌های دستگاه‌های قضائی استان مازندران، و با اشاره به  اینکه ورودی پرونده‌ها به دادگستری‌ها زیاد است گفت:باید از ظرفیت هایی مانند بسیج، مساجد و استانداری برای کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضائی تلاش کرد.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه سخنان خود یکی از مسائل مهم در مازندران را بحث تجاوز به حریم طبیعت ،ساخت و سازهای غیر مجاز  و بلندمرتبه سازی دانست وخاطرنشان کرد: منابع طبیعی و دستگاه‌هایی مسئول جلوی این مسائل را باید بگیرند و در این کار از قدرت قضائی برای برخورد با تعلل در این مسئله بهره گیری می شود.

برخود قاطع دستگاه قضا با مجرمان اقتصادی

حجت الاسلام محسنی اژه ای تکریم ارباب رجوع را مهم برشمرد  و اذعان کرد:  مسئولان و مدیران قوه قضائیه تکلیف مدار هستند و مردم به دستگاه قضائی اعتماد دارند.

اژه ای در پایان سخنان خود اشاره ای هم به برخورد قاطع دستگاه قضا با مجرمان اقتصادی کرد و گفت:  رسیدگی به پرونده مجرمان اقتصادی  با دقت و سرعت و بدون تبعیض صورت می گیرد و  اغماضی هم در کار نیست.

در پایان مراسم با تقدیر از تلاش‌های شش ساله مدیر کلی حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد،حجت الاسلام محمدصادق اکبری به عنوان رئیس کل جدید دادگستری مازندران معرفی شد.

 
انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما