شناسهٔ خبر: 32927108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امحاء ۲۳۲ حقه قلیان و پلمب ۶ قلیانسرای متخلف

سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با عرضه کنندگان قلیان در شهر ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی جمشیدپور سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در راستای اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و برخورد با قلیانسرا‌های متخلف، برخورد با آنها در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ضربتی که با دستور مقام قضائی و با حضور جانشین دادستان ایلام به انجام رسید تعداد ۲ واحد قلیانسرا واقع در بلوار خلیج فارس، ۲ واحد در میدان شهداء، ۲ واحد در بلوار شهرداری پلمب شد.

سرهنگ جمشیدپور ادامه داد: از این ۶ واحد پلمب شده، تعداد ۲۲۴ حقه قلیان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در راستای مطالبات مردمی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون، ۳۵ واحد متخلف، پلمپ و بیش از ۱۰۰۰ حقه قلیان امحاء شده است.

جمشیدپور اضافه کرد: پلیس امنیت عمومی استان با محوریت اداره اماکن، به صورت مستمر با اجرای طرح‌ها و گشت‌های مشترک با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوف متخلف خصوصاً مراکز عرضه قلیان برابرقانون برخورد خواهد کرد.

وی یادآورشد: از آنجا که رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از همشریان عزیز درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به شماره تلفن ۰۸۴۲۱۸۲۱۲۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

پلمب قلیانسراهای متخلف ایلام

نظر شما