شناسهٔ خبر: 32926685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت تمام قد هواداران از تیم نفت؛ مسجدسلیمانی‌های سراسر کشور عازم شهر اولین‌ها شدند

R41468/P/S6,57/CT1

در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود که هواداران این تیم از سراسر کشور برای روحیه دادن به بازیکنان به زادگاه خود آمدند تا بازی را از نزدیک مشاهده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی با تیم ذوب آهن اصفهان دیدار می‌کند.

این بازی امروز ‌پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه از ساعت 21:30 به میزبانی زردپوشان مسجدسلیمانی آغاز می‌شود و شاگردان فیروز کریمی در نفت مسجدسلیمان و شاگردان علیرضا منصوریان در تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف هم می‌روند.

این دیدار در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد شهر نفتخیز مسجدسلیمان برگزار می‌شود که که زردپوشان مسجدسلیمانی از حضور پرشور و گسترده هواداران و طرفداران باتعصب خود بهره‌مند هستند.

مهدی سیدعلی با کمک‌ رضا سخندان و فرهاد مروجی کار قضاوت دیدار تیم نفت مسجدسلیمان و تیم ذوب آهن اصفهان را در در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به عهده دارد.

همچنین در این بازی روح‌الله شریفی و حسین زمانی کمک داوران اضافی هستند و از سوی فدراسیون فوتبال داور چهارم دیدار تیم نفت مسجدسلیمان و تیم ذوب آهن اصفهان نیز براتعلی مولوی معرفی شد.

ناظر داوری در بازی تیم نفت مسجدسلیمان و تیم ذوب آهن اصفهان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران نیز حاتم بک‌پور است.

در آستانه این بازی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان هفته بیست‌ و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد که نام هیچ کدام از بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان در بین این افراد نیست و فیروز کریمی بدون بازیکن محروم به مصاف تیم حریف می‌رود.

با توجه به حساسیت بازی نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته آخر لیگ برتر، هوداران زردپوشان مسجدسلیمانی برای حمایت از تیم خود سنگ تمام گذاشتند.

از روزهای گذشته تعداد زیادی از اهالی مسجدسلیمان که در نقاط دیگر و شهرهای مختلف کشور ساکن بودند راهی زادگاه خود شدند تا بتوانند از نزدیک بازی تیم محبوب نفت را در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد تماشا کنند.

جمعی از مسجدسلیمانی‌های مقیم خارج از کشور هم با ارسال پیام‌ها زیبا و گذاشتن پست در صفحات مجازی خود حمایت خود را از تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کردند.

همچنین تعدادی از بازیکنان پیشین نفت مسجدسلیمان هم از تیم سابق خود حمایت کردند تا به بازیکنان این تیم برای بازی امروز روحیه دهند.

تا پایان هفته بیست و نهم، تیم نفت مسجدسلیمان 22  امتیاز کسب کرده است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و بالاتر از سپیدرود رشت جای دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما