شناسهٔ خبر: 32926214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

250هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان از توقیف 10دستگاه تانکر و کامیون حامل 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس شهرستان ریگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار'رضا بنی اسدی فر' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تداوم طرح ها و تدابیر مبارزه با کالا و سوخت قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان ریگان با رصد و انجام کار اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین سوخت قاچاق از محورهای حوزه این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس ریگان با بهره گیری از ظرفیت عملیاتی خود 10دستگاه تانکر و کامیون حامل سوخت را در محور اصلی شهرستان متوقف کردند.
سردار بنی اسدی فر بیان داشت: در این عملیات ها در مجموع250 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که از نقاط مرکزی کشور به مقصد استان های شرقی و نهایتا انتقال به خارج کشور بارگیری شده بود کشف و در این رابطه12 نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل این متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: کشف این محموله بزرگ و سازمان یافته در سایه کار اطلاعاتی و تدابیر شبانه روزی رده های انتظامی، نشانگرعزم جدی پلیس در عرصه مبارزه با سوخت قاچاق است که تلاش می شود این سرمایه های ملی برای نسل های امروز و فردای میهن عزیزمان حفظ شوند.
ریگان در 280کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
7442/ 5054

نظر شما