شناسهٔ خبر: 32926148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه دزفول خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت روز چهارم خرداد در دزفول

جلسه هماهنگی و بررسی برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت روز ۴ خرداد روز ملی مقاومت و پایداری مردم دزفول با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان در نهاد امامت جمعه دزفول تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی»، در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت 4 خرداد، بزرگداشت روز مقاومت دزفول را مهم برشمرد و اظهار کرد: روز مقاومت و ایستادگی مردم دزفول بخشی از تاریخ زرین سرزمین افتخارات است که به نام دزفول ثبت ملی شده و همه موظف به گرامی داشت آن بوده و باید در حد توان تلاش شود.

 

امام جمعه دزفول، افزود: یکی از برنامه‌های پیشنهادی در کنار برنامه اصلی بزرگداشت ۴ خرداد، برپایی نمایشگاه کتاب با صبغه دفاع مقدس و عناوین معرفتی، انقلاب اسلامی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی، رمان و دیگر عناوین مذهبی خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: پیشنهاد برپایی این نمایشگاه توسط مؤسسه اندیشه مطهر کوثر ارائه شده که پیش از این کارهای فرهنگی و نمایشگاهی فراوانی داشته است.

 

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با ۲ هزار عنوان کتاب با تخفیف ۶۰ درصدی و توزیع ۳۰ هزار بن کتاب ۵۰۰ هزار تومانی به مدت یک هفته برپا می‌شود که کار فرهنگی بزرگی در راستای تأکید مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

حجت الاسلام قاضی، خاطر نشان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی، برپاکنندگان این نمایشگاه کاغذ و کارتن های باطله را از ادارات و اشخاص خریداری کرده و به ازای آنها کتاب اهدا خواهند کرد.

 

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را برنامه اصیل فرهنگی دانست و ابراز کرد: یکی دیگر از پیشنهادات برپاکنندگان این نمایشگاه کتاب جمع آوری مطالبی از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول و چاپ آن مطالب است که بسیار ارزشمند است.

 

نظر شما