شناسهٔ خبر: 32926081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: مدیران بر پایه سند ششم توسعه مهریز فعالیت کنند

یزد - ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: سند ششم توسعه این شهرستان تدوین شد و برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید مدیران بر پایه آن برنامه ریزی و فعالیت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در جلسه کارگروه توسعه شهرستان مهریز افزود: موفقیت در فعالیت های اجرایی و عمرانی در گرو برنامه های محوری و عمل به برنامه های سند توسعه است.
نماینده شهرستان های ابرکوه، بهاباد، مهریز، خاتم و بافق یادآور شد: شناسایی ظرفیت های منطقه و جلب مشارکت نخبگان و عموم علاقه مندان و همچنین زمینه سازی برای حضور جوانان موجب توسعه همه جانبه شهرستان است.
همچنین امام جمعه مهریز گفت: فعالیت های عمرانی و اجرایی باید با پیوست فرهنگی و بهره گیری از تمام ظرفیت های منطقه همراه باشد تا اهداف مورد نظر تحقق یابد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: توسعه ای مدنظر قرار گیرد که به تمام جوانب فرهنگی، دینی مردم و زیر ساخت ها در شهر و روستاها توجه داشته باشد.
همچنین فرماندار مهریز به اهمیت برنامه ریزی، آینده نگری و جلب همکاری خیران و بخش خصوصی و واگذاری امور به مردم و حرکت بر اساس سند توسعه تاکید کرد.
رضا زارع زاده مهریزی خاطر نشان کرد: مهریز ظرفیت های بسیار خوبی در ابعاد مختلف دارد که باید با بهره گیری درست از همه آنها به مردم خدمت کرد.
در این جلسه که تعدادی از مدیران شهرستان حضور داشتند بر ضرورت فعالیت بر محور برنامه سند توسعه، حضور مردم و جوانان، مشارکت جوانان و پیگیری طرح ها توسط مدیران تاکید شد.
مرکز شهرستان 55 هزاز نفری مهریزی در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

نظر شما