شناسهٔ خبر: 32926072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسکن مهر پلدختر آماده تحویل به سیل‌زدگان است

R41450/P/S6,72/CT1 / R41450/P1336/S6,72/CT1

گروه استان‌ها ـ معاون عمرانی فرمانداری پلدختر با بیان اینکه ۶۰۰واحد مسکونی در سیلاب اخیر تخریب شده‌است، گفت: مسکن مهر آماده تحویل به سیل‌زدگانی بوده که منازل مسکونی آن‌ها تخریبی است.

صاحب‌خبر -

نادیا امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: با همکاری ادارات صنعت، ‌معدن و تجارت، راه‌وشهرسازی و نیروهای جهادی 40واحد مسکن مهر آماده اسکان و تحویل به سیل‌زدگان شهر پلدختر بوده و حدود 20واحد هم تحویل داده شده‌است، هر کسی که واحد مسکونی‌اش تخریبی باشد و اعلام آمادگی کند خانه به او تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت به کسانی که مالک بوده و منازل‌شان تخریب شده در داخل شهر 12میلیون تومان و در روستا 6میلیون تومان به‌صورت بلاعوض اعطا می‌کند افزود: 600واحد مسکونی در کل شهرستان پلدختر تخریب و غیرقابل سکونت هستند که از این تعداد 400واحد مسکونی در داخل شهر پلدختر است.

معاون عمرانی فرماندار پلدختر با بیان اینکه حریم رودخانه کشکان را آب منطقه‌ای لرستان تعیین می‌کند و تا مشخص‌شدن حریم رودخانه نمی‌توان ساخت‌وساز در حریم رودخانه انجام داد،عنوان کرد: جابه‌جایی روستاها توسط ارگان‌های ذیربط در دست بررسی بوده ولی زمین در داخل شهر مشخص شده و طرح تفکیکی آن برای واحدهایی که باید جابه‌جا شوند در حال انجام است.

انتهای پیام/ ت

نظر شما