شناسهٔ خبر: 32925685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر ايلام/ پلمپ ۶ قلیان سرای متخلف

سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد باعرضه کنندگان قلیان در شهر ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  سرهنگ «علی جمشید پور»، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و برخورد با قلیان سراهای متخلف، برخورد با آن‌ها در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

 

وی، افزود: در این طرح ضربتی که با دستور مقام قضائی و با حضور جانشین دادستان ایلام به انجام رسید تعداد ۲ واحد قلیانسرا واقع در بلوار خلیج‌فارس، ۲ واحد در میدان شهداء، ۲ واحد در بلوار شهرداری پلمپ و تعداد ۲۲۴ حقه قلیان جمع‌آوری شد.

 

سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام، بابیان اینکه در راستای مطالبات مردمی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون،35 واحد متخلف، پلمپ و بیش از  یک هزار حقه قلیان امحاءشده است.

 

جمشید پور یادآور شد: پلیس امنیت عمومی استان با محوریت اداره اماکن، به‌صورت مستمر با اجرای طرح‌ها و گشت‌های مشترک با دیگر سازمان‌ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوف متخلف خصوصاً مراکز عرضه قلیان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام در پایان، خاطرنشان کرد: از آنجائی که رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده‌شده است از همشهریان عزیز درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به شماره تلفن 08421821240 اعلام کنند.

نظر شما