شناسهٔ خبر: 32925340 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با بیرانوند و نادری؛ با نیمکت‌نشینی سروش؛

11 مرد منتخب برانکو در آخرین بازی فصل

برانکو ایوانکوویچ تیمش را با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی به زمین خواهد فرستاد؛ او نسبت به بازی ماشین‌سازی دو تغییر در ترکیب دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی آخرین بازی خود در لیگ هجدهم را انجام می‌دهد که برخلاف دو فصل قبل قهرمانی این تیم در لیگ برتر قطعی نشده و آن ها برای کسب جام باید حداقل یک امتیاز از جم بگیرند.

 

برانکو دقایقی قبل ترکیب اصلی سرخ ها را مشخص کرد که بر اساس آن، دو تغییر در ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی با ماشین سازی دیده می‌شود و آن هم بازگشت علیرضا بیرانوند و محمد نادری به ترکیب است‌. در بازی قبلی جانشینان این دو نتوانستند نمایش خوبی را ارائه کنند.

 

به جز بیرانوند و نادری شاکله اصلی دفاع قرمزها بدون تغییر است. مهدی شیری در سمت راست به میدان می‌رود و زوج خط دفاعی را هم شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی تشکیل می‌دهند. کاپیتان سرخ ها در این بازی امیدوار است اشتباه بازی با ماشین سازی را جبران کند و برای هفتمین بار قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد.

 

در خط هافبک به نظر می‌رسد پرسپولیسی ها آرایش خطی را خواهند داشت چرا که خبری از سروش رفیعی در ترکیب اصلی نیست. احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا دو هافبک دفاعی خواهند بود. در سمت راست سیامک نعمتی بازی می‌کند و در سمت چپ نیز مهدی ترابی حضور خواهد داشت. البته هافبک شماره ۸ پرسپولیس وظایف هجومی را نیز برعهده دارد و به سمت دروازه پیش روی خواهد کرد.

 

زوج خط حمله تیم پرسپولیس را بازهم علی علیپور و ماریو بودیمیر تشکیل می‌دهند. این دو در بازی قبلی نمایش قابل قبولی داشتند. بودیمیر یک پنالتی گرفت و علیپور هم همان پنالتی را تبدیل به گل کرد و البته هر دو چند موقعیت خطرناک را از دست دادند.

 

روی نیمکت شریفی، عالیشاه، مصلح، اسدی و سعید کریمی مهم ترین بازیکنانی هستند که می‌توانند در زمین حاضر شوند.

 

این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار میشود و به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

 

ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز مقابل جم شامل نفرات زیر است::

 علیرضا بیرانوند- محمد نادری ،سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده،مهدی شیری- کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی -ماریو بودیمیر و علی علیپور.

 

برچسب‌ها:

نظر شما