شناسهٔ خبر: 32924008 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده‌ای نزدیک

R1370/P/S2,21/CT12 / R1370/P1014142/S2,21/CT12

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار ایوب سلیمانی در پنجاه و ششمین کمیسیون اجتماعی و اطلاع‌رسانی ناجا ساخت شهرک سینمایی پلیس را از اولویتهای کاری "ناجی هنر" دانست و گفت: از جمله اقداماتی که در حوزه ساخت فیلم و سریال باید مدنظر باشد، فراهم کردن زیرساختهای لازم، یعنی ساخت یک شهرک سینمایی پلیس است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا، درباره تهیه و تولید فیلم و سریال، سرشار از سناریوهای متنوع است، اظهار کرد: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این برای شما یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.

وی ادامه داد: باید در سال 98 در یک اقدام کوتاه مدت برای مابقی سال مخصوصاً در هفته نیروی انتظامی و ایام پایانی سال در حوزه‌های مختلف (کودک، مستند، فیلم و سریال) برنامه‌ها خود را ارائه و اجرایی کنید و در مرحله بعد برای سالهای آینده برنامه‌ریزی کرده و در قالب زبان شیوای هنر سبک زندگی عمومی را ارتقاء دهید.

سلیمانی با بیان اینکه در بین سازمانها و نهادهای مختلف، ناجا بیشترین سطح تعامل با جامعه را دارد، گفت: نیروی انتظامی در متن تمام رویدادهای اجتماعی قرار دارد و نیروی انتظامی نخستین سازمانی است که مردم اطلاعات را از آن دریافت کرده و نسبت به آن مطالبه‌گری دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور پررنگ و اثربخش پلیس در رسانه‌ها، متذکر شد: فرماندهان و مسئولان ناجا هنگام حضور در رسانه‌ها باید با آمادگی و اطلاع از حوزه مأموریتی خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما