شناسهٔ خبر: 32923602 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

قیمت طلا،سکه و ارز۹۸/۰۲/۲۶؛ کاهش ۱۱۰ هزار تومانی قیمت سکه

دبیر اتحادیه طلا و جواهر از کاهش قیمت سکه و طلا در آخرین روز هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: نادر بذرافشان گفت: امروز قیمت سکه و قیمت طلا نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

وی افزود: هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

به گفته بذرافشان، در بازار تهران همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۵۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه هفته جاری قیمت طلا و قیمت سکه روند کاهشی را سپری کرد، افزود: نسبت به اوایل هفته هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۴ هزارتومان، هر سکه بهارآزادی طرح جدید ۱۱۰ هزارتومان، هر عدد نیم سکه ۱۳۰ هزارتومان و هر ربع سکه ۱۲۰ هزار تومان کاهش داشته است.

این فعال بازار طلا مدیریت بانک مرکزی در بازار و کاهش قیمت ارز را دلیل اصلی کاهش قیمت سکه و طلا عنوان کرد و افزود: باوجود آنکه در هفته جاری قیمت اونس طلا در بازار‌های جهانی افزایش داشت و به رقم ۱۲۹۶ دلار رسید، اما قیمت‌ها در بازار داخلی روند نزولی داشت.

 
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۸۷ هزار تومانی نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۴۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۹۷.۵ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۲۵۰ تومانی نسبت به دیروز ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به دیروز ۳۰۰ تومان کاهش یافته است.

 
 
قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۲۵۰ تومانی نسبت به روز قبل ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است.
قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۲/۲۶|دلار ۲۵۰ تومان ارزان شد
به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۲۵۰ تومانی نسبت به دیروز ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به دیروز ۳۰۰ تومان کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام بانک مرکزی امروز نرخ ۱۲ ارز‌های بین بانکی ثابت ماند، ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۲۲ ارز بین بانکی کاهش یافت.

نرخ ارزهای بین بانکی در ۹۸/۲/۲۶

نرخ ارزهای بین بانکی در ۹۸/۲/۲۶

نظر شما