شناسهٔ خبر: 32923468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

یک شنبه ۲۹ اردیبهشت؛

جشن گلریزان در بجنورد برگزار می شود

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی، از برگزاری جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در بجنورد خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا استاجی، مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه امسال جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در همه شهرستان ها برگزار می شود، گفت: این برنامه در بجنورد همزمان با روز یک شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه ساعت 18 در محل سالن مجتمع ایثار شهرک شاهد بجنورد و با حضور جمعی از مسئولان، خیران و نیکوکاران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جشن گلریزان شهرستان فاروج روز دوشنبه 30 اردیبهشت و مراسم شهرستان اسفراین سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه اجرایی می شود، افزود: شهرستان راز و جرگلان روز چهارشنبه یکم خرداد و شهرستان شیروان پنج شنبه نهم خرداد میزبان جشن گلریزان خواهند بود.

 

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی، بیان کرد: در حال حاضر 109 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی پنج میلیارد تومانی چشم انتظار کمک خیران و نیکوکاران هستند.

 

استاجی با بیان اینکه سال گذشته در جشن های گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، 309 زندانی آزاد شدند، اظهارداشت: یک سوم کمک ها از طریق رضایت شکات و مابقی با کمک مالی خانواده زندانیان، خیران و نیکوکاران و ستاد دیه تأمین شد که آزادی زندانیان در سال گذشته نسبت به سال قبل تر آن، رشد ۲۴ درصدی را نشان می دهد.

 

وی شماره حساب ۸۸۸۸۸ نزد بانک تجارت و شماره حساب ۰۱۰۵۵۷۰۷۶۲۰۰۰ نزد بانک ملی و شماره کارت 5859837000426185 به نام ستاد دیه خراسان شمالی را آماده دریافت کمک های خیران و نیکوکاران به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام کرد.

 

 

نظر شما