شناسهٔ خبر: 32922230 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعریض مسیر روانسر به پاوه تا 2 ماه آینده به پایان می رسد

کرمانشاه- ایرنا- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: عملیات تعریض و بهسازی پروژه مسیر روانسر به پاوه تا 2 ماه آینده به پایان می رسد.

صاحب‌خبر -

حیدر مطاعی روز پنجشنبه در بازدید از این پروژه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پروژه به طول هفت کیلومتر در محدوده روستای زیرجوبی تا سه راهی بنچله انجام می شود.
وی ادامه داد: یک لاین جاده در سال های گذشته تعریض و بهسازی شد اما لاین دیگر همچنان شنی مانده بود و تلاش داریم تا 2 ماه آینده این محور به یک محور اصلی عریض تبدیل شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه با اتمام پروژه سه متر شانه آسفالته به مسیر اضافه می شود، اظهار کرد: به دلیل اصلی بودن این جاده و براساس آئین نامه های موجود نمی توان حفاظ میانی نصب کرد.
مطاعی اظهار کرد: سعی ما بر این است با تعریض ، خط کشی مناسب و نصب علایم وضعیت مناسبی را فراهم کنیم و با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان، مشکلی در این مسیر نداشته باشیم
سرپرست فرمانداری روانسر نیز شتاب بخشیدن به اجرای این پروژه حیاتی را خواستار شد و گفت: محورهای روانسر به نهرابی، کوزران به نرهابی و راه های روستایی این شهرستان نیازمند توجه ویژه و تخصیص اعتبارات هستند.
سعدی مصطفی زاده افزود: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در ورودی منطقه اورامانات و توریستی بودن این شهر و همچنین حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان توسعه و بهسازی راه ها باید در اولویت باشد.
این مسیر یکی از پرتصادف ترین محورهای استان است که تلفات زیادی داشته است و مرحله اول تعریض و روکش محور روانسر - سه راهی بنچله در شهریور ماه 96 با حضور رازانی استاندار وقت کرمانشاه به بهره برداری رسید.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومرتی شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/8066

نظر شما