شناسهٔ خبر: 32922124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

پربازدیدترین اخبار قدسنا در24ساعت گذشته:

القدومی : ما روز "نکبت " را به روز " مسرت " تبدیل کردیم/ مشارکت پرشور مردم فلسطین در راهپیمایی بازگشت؛ زخمی شدن 65 فلسطینی در حمله اشغالگران/ "العمادی" از گروه های فلسطینی عذر خواهی کرد

القدومی : ما روز نکبت را به روز مسرت تبدیل کردیم مشارکت پرشور مردم فلسطین در راهپیمایی بازگشت؛ زخمی شدن 65 فلسطینی در حمله اشغالگران، از جمله پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری قدس(قدسنا) در روز گذشته بودند.

صاحب‌خبر -

پربازدیدترین اخبار و رویدادهای خبرگزاری قدس(قدسنا) در روز گذشته (چهارشنبه،25 اردیبهشت) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

 

 

القدومی : ما روز "نکبت " را به روز " مسرت " تبدیل کردیم

نشست تخصصی افق های مقاومت ضد صهیونیستی پس از هفتاد و یک سال اشغال به مناسبت یوم النکبه (روز اشغال فلسطین) از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و همکاری خبرگزاری قدس امروز چهارشنبه ساعت 11 صبح برگزار شد.

 

 

مشارکت پرشور مردم فلسطین در راهپیمایی بازگشت؛ زخمی شدن 65 فلسطینی در حمله اشغالگران

راهپیمایی میلیونی بازگشت در هفتاد و یکمین سالگرد روز نکبت(اشغال فلسطین) با مشارکت گسترده مردم منطقه تحت محاصره نوار غزه برگزار شد، اما این بار هم نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در این راهپیمایی مسالمت آمیز حمله ور شدند که در نتیجه آن، 65 نفر زخمی شدند.

 

 

"العمادی" از گروه های فلسطینی عذر خواهی کرد

محمد العمادی سفیر دولت قطر طی برگزاری نشست مطبوعاتی درغزه به بررسی اوضاع کنونی این منطقه پرداخت. گفتنی است وی بخاطر سخنان تندی که پیش از این (روز سه شنبه) نسبت به گروه های مقاومتی فلسطینی اظهار کرده بود، عذرخواهی نمود.

 

 

وجود روحیه مقاومت میان فلسطینیان رمز اصلی پیروزی و آزادی است

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد که سرتاسر اراضی فلسطین متعلق به مردم این خاک است و این موضوع حقی پایمال ناشدنی است.

 

 

جامعه فلسطین: دستور ترامپ در انتقال سفارت کشوراش به قدس اهمیتی ندارد؛ قدس از آن ماست

درپی اقدام سال گذشته دونالد ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی فلسطین الیوم به بررسی این واقعه شوم که تمامی قوانین بین المللی را نقض کرده، پرداخته است.

 

 

اسرائیلی ها همان کسانی هستند که برای آتش بس در غزه التماس می کردند

طی برگزاری مراسمی در شورای قانون گذاری غزه، اسماعیل هنیه دبیر کل جنبش حماس به ایراد سخنانی درباره خواسته های همیشگی و برحق مردم فلسطین پرداخت.

 

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

 

انتهای پیام/م.ق/

نظر شما