شناسهٔ خبر: 32921168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

انتخاب«راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان» به عنوان ستاره روابط عمومی ایران

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان به عنوان ستاره روابط عمومی ایران معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مریم ذوالفقارپور »، مدیرکل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به عنوان ستاره روابط عموی کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

 

هیئت داروان این جشنواره با توجه به ارزیابی های انجام شده و موفقیت های اداره کل روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در کسب امتیازات بیشتر در بین روابط عمومی ها در سال 97، به عنوان ستاره ملی روابط عمومی ایران انتخاب کردند.

 

 

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در سال گذشته با کسب 7 مقام کشوری به عنوان ستاره ملی روابط عموی ایران شناخته شد.

 

کسب دو رتبه برتر روابط عمومی در بخش کریم ارباب رجوع و در رشته خلاقیت و نوآوری در پانزدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور و چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و کسب رتبه نخست چهره سال در ششمین جشنواره راه و ساختمان کشور بخشی از موفقیت های سال 97 روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان است.

 

 

ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران عصر روز گذشته ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور نخبگان این حوزه در مجموعه تلاش وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

 

 

 

 

 

نظر شما