شناسهٔ خبر: 32921124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام منطقه آزاد اروند:

منطقه آزاد اروند قطب بدنسازی ایران می‌شود

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام منطقه آزاد اروند گفت: به دنبال این هستیم تا منطقه آزاد اروند به قطب بدنسازی و پرورش اندام ایران تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، خلیل جنامی در آیین معارفه روسای کمیته های هیات بدنسازی و پرورش اندام منطقه آزاد اروند که با حضور جامعه ورزش این منطقه در تالار معلم این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم تا فرصتی فراهم شد بتوانیم در حوزه ورزش مهم بدنسازی و پرورش اندام در کنار فعالین این رشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین مناطق آزاد کشور، هیأت بدنسازی و پرورش اندام منطقه آزاد اروند از این پس مکاتبات خود را مستقیم با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران به انجام خواهند رساند که خود این موضوع می تواند یک اتفاق مهم باشد زیرا از این طریق می توانیم به دنبال برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی باشیم؛ در واقع به دنبال این هستیم تا منطقه آزاد اروند به قطب بدنسازی و پرورش اندام ایران تبدیل شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام منطقه آزاد اروند ادامه داد: پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند تلاش های شایسته ای برای ورزش منطقه آزاد اروند کردند که از وی کمال سپاس و قدردانی را داریم و امیدواریم با نگاه مثبت وی همچنان شاهد موفقیت های ورزشی و قهرمان پروری در این منطقه باشیم.

جنامی رشته بدنسازی و پرورش اندام را جزو رشته های مهم قلمداد کرد و افزود: حجم بالای نیروی انسانی در این رشته فعالیت می کنند و حتی ورزشکاران سایر رشته ها هم نیاز به استفاده از سالن‌های بدنسازی دارند به همین دلیل همه‌ ورزشکاران با آن در ارتباط هستند.

وی با اشاره به اینکه پهلوانی مهم تر از قهرمانی است، عنوان کرد: روحیه جوانمردی و خصلت پهلوانی در ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام مورد تاکید است و راه پیشرفت این رشته فقط در گروی همدلی، همراهی و صمیمیت است.

۴۶

نظر شما