شناسهٔ خبر: 32921089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سیمونه اینزاگی: در این فصل از لاتزیو بیش از حد انتقاد شد؛ واقعا به قهرمانی کوپا ایتالیا نیاز داشتیم

سرمربی بیانکوچلستی پس از یک فصل پر فراز و نشیب، شب زیبایی را در المپیکو تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از پیروزی مقابل آتالانتا و کسب عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا، سیمونه اینزاگی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

اینزاگی در گفتگو با رای اسپورت اظهار داشت:

یک شب فوق العاده مقابل هوادارانی شگفت انگیز رقم خورد. باید به آتالانتا هم تبریک بگویم؛ آنها رقیب سرسختی هستند و بازی امشب مثل دیدارهایمان در سری آ بود با این تفاوت که حالا اتفاقات بازی به نفع ما رقم خورد. عملکرد خوبی داشتیم و واقعا راضی هستم. به بچه ها گفته بودم که امشب آنهایی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می روند از بازیکنان اصلی مهم تر خواهند بود.

واقعا این قهرمانی را می خواستیم و به آن نیاز داشتیم. برای کسب آن هر کاری کردیم و شایسته اش بودیم. حالا می توانیم از این قهرمانی لذت ببریم. بازی نزدیک و متعادلی بود و در چنین دیدارهایی، ضربات شروع مجدد تعیین کننده هستند. در دقیقه 35 باستوس را تعویض کردم چون او باید در این بازی قربانی می شد. یک کارت زرد داشت و مقابل رقیبی چون آتالانتا چنین چیزی خطرناک بود.

پنالتی گرفته نشده برای آتالانتا را می پذیرم و گاسپرینی را درک می کنم. قبول دارم که صحنه برخورد توپ به دست باستوس در محوطه جریمه ما پنالتی بود اما فراموش نکنید که ماسیلو هم در نیمه اول باید اخراج می شد اما فقط کارت زرد گرفت.

ادامه همکاری با لاتزیو؟ من از سال 1999 در این خانواده هستم؛ ابتدا به عنوان بازیکن و سپس مربی. لحظاتی بود که شاید می شد از من بیشتر حمایت شود اما به خوبی می دانم چه کسی به دنبال انتقاد مخرب است و چه کسی قصد دارد انتقاد سازنده داشته باشد. این قهرمانی را به بازیکنانم تبریک می گویم چون در این فصل بیش از حد از آنها انتقاد شد. فعلا باید از این شب لذت ببریم؛ سپس به اندازه کافی وقت خواهیم داشت تا با لوتیتو و تاره در مورد همه چیز صحبت کنیم.

نظر شما