شناسهٔ خبر: 32921081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

برنامه های مؤسسه تبلیغی شهیدین در ماه مبارک رمضان در شهر کرمان

حجت الاسلام آقازاده، گفت: اعزام ۱۲ نیرو به ده مدرسه و تبلیغ در پنج مسجد از مهم‌ترین برنامه های موسسه شهیدین جهت امر تبلیغ در شهر کرمان است.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام رضا آقا زاده مسؤول تبلیغی گروه شهیدین کرمان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با فعالیت‌های تبلیغی این گروه در این شهر، گفت: اعزام طلاب تبلیغی به مدارس و مساجد حاشیه شهر از کار‌های گروه تبلیغی شهیدین در شهر کرمان است.
 
وی افزود: اعزام ۱۲ نیرو به ده مدرسه در ماه مبارک رمضان و تبلیغ در پنج مسجد از مهم‌ترین برنامه ریزی‌های موسسه شهیدین جهت امر تبلیغ در شهر کرمان محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام آقا زاده با بیان این که همه اعزام‌های مدارس در سطوح دبستان، راهنمایی و دبیرستان بوده است، اظهار داشت: مدارس امید فردا، فرهنگیختگان، ابوریحان، فرهنگ، عباس سعید، علامه حلی، آیت الله صالحی، امیر کبیر، برادران رسا، شاهد و مدرسه شهید مطهری از اعزام‌های طلاب مبلغ به مدارس است.
 
وی تصریح کرد: مساجد امام حسین (ع)، حسینیه دوازده امام، مسجد ابوالفضل، مسجد صاحب الزمان (عج) و مسجد بلدالامین از مساجد حاشیه شهر بوده که کار‌هایی هم همچون کار با کودک و ایجاد حلقه‌ها برای جوانان و مردم، از برنامه ریزی‌های این موسسه در مساجد حاشیه شهر بوده است.
 
مسؤول گروه تبلیغی شهیدین با توجه به این که ارتباط گیری با بچه‌ها و ارائه دادن محتوا‌های مذهبی و دینی از اهداف تبلیغ در مدارس شهر کرمان شمرده می‌شود، بیان داشت: بی تفاوت بودن مسؤولان نسبت به حاشیه شهر، نرفتن روحانیان در حاشیه شهر و اهمیت دادن حاشیه شهر در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری از علت‌هایی بوده که موسسه شهیدین مساجد حاشیه شهر را پوشش داده است.
 
وی در پایان با اشاره به این که طلاب نباید با انگیزه های مادی به تبلیغ بروند، خاطرنشان کرد: طلبه‌ای که دلیل مسائل مادی تبلیغ نرود، خداوند او را جهت امر تبلیغ کمک می‌کند. /۹۷۰۷/ت310/ق

نظر شما