شناسهٔ خبر: 32920639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

خطر در کمین رم و میلان؛ با قهرمانی لاتزیو در کوپا ایتالیا، سه مرحله پلی آف لیگ اروپا منتظر تیم ششم سری آ است

برای تیم ششم سری آ، فصل آینده یک ماه زودتر آغاز می شود و این یعنی مدت تعطیلات تابستان برای بازیکنان این تیم، نصف خواهد شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- لاتزیو با قهرمانی در کوپا ایتالیا، سهمیه مستقیم لیگ اروپا در فصل آینده را کسب کرد. سهمیه مستقیم دوم این رقابت ها به تیم پنجم سری آ می رسد و این یعنی تیم ششم برای حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا باید از سه دور پلی آف عبور کند!

فصل گذشته آتالانتا در سه مرحله پلی آف لیگ اروپا شرکت کرد و پس از موفقیت در دو دور، در آخرین گام مقابل کوپنهاگن دانمارک از دور رقابت ها حذف شد. در این فصل به احتمال زیاد رتبه ششم سری آ برای رفتن به سه دور پلی آف لیگ اروپا به یکی از تیم های تورینو، رم، میلان یا آتالانتا خواهد رسید. فعلا رم در رتبه ششم حضور دارد و این یعنی فصل آینده برای آنها یک ماه زودتر از حد معمول آغاز می شود. درحالیکه طبق برنامه ریزی انجام شده، سری آ در فصل آینده از 24 آگوست شروع می شود، رم یا هر تیم دیگری که در این فصل ششم شود باید از 25 جولای وارد مسابقات فصل آینده شود. طبق برنامه لیگ اروپا، تیم ششم ایتالیا باید در سه مرحله پلی آف و با انجام 6 بازی جواز صعود به مرحله گروهی را کسب کند. این سه دور پلی آف از تاریخ 25 جولای تا 29 آگوست طول می کشد. بنابراین تعطیلات تابستان برای تیم ششم سری آ بسیار کوتاه تر از سایر تیم ها خواهد بود. ضمنا درحالیکه همه تیم های سری آ از هفته اول بدون خستگی کارشان را آغاز می کنند، تیمی که به پلی آف لیگ اروپا رفته پس از انجام چند بازی مقابل تیم های گمنام و سفر به کشورهای مختلف اروپایی باید وارد هفته اول سری آ شود.

با توجه به اینکه رم همچون هر سال در تور پیش فصل آمریکا خواهد بود، ششم شدن آنها در سری آ می تواند برنامه این باشگاه در تور آمریکا را هم دچار مشکلاتی کند. 

نظر شما