شناسهٔ خبر: 32920441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم یکپارچه سازی فرآیندها در ارائه خدمات به مردم

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: اگر فرآیندها یکپارچه‌سازی شده و جزیره‌ای عمل نشود تسهیل ارائه خدمات به مردم و سرعت‌بخشی به آن ایجاد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

همایون یزدان‌پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه مدیریت شهری در عصر حاضر پیچیدگی‌های خاصی دارد و تنوعات زیادی در خدمات شهری ایجاد شده است اظهار کرد: از طرف دیگر بحث سهولت ارائه خدمات اهمیت زیادی پیدا کرده است و مساله فراتر از شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری سازمانی شهری است اما بیش از ۳۰ سازمان در شهر در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت: خدمات در شهر در حیطه وظایف یک قوه یا نهاد و ارگان نیست .

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدماتی تعاملات زیادی با هم دارند گفت: بسیاری از فرآیندهایی که باید طی شود تا خدمتی به مردم و شهروندان عرضه شود باید از چند دستگاه بگذرد.

وی با بیان اینکه اگر فرآیندها یکپارچه‌سازی شده و جزیره‌ای عمل نشود تسهیل ارائه خدمات به مردم و سرعت‌بخشی به آن ایجاد خواهد شد افزود: این یکپارچه‌سازی خدمات همان تحقق شهر الکترونیکی است اما شهر هوشمند می‌گوید نه‌تنها فرآیندها الکترونیکی و یکپارچه شود بلکه خدمات هوشمندانه باشد و بهترین مسیر و حق انتخاب به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/78027

نظر شما