شناسهٔ خبر: 32919341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سرلشگر سلامي: دشمنان ما از درون دچار پوکي استخوان هستند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - فرمانده کل سپاه با بيان اينکه امروز در فراز يک تقابل تمام عيار با دشمن قرارداريم، گفت: دشمنان ما به آخر خط رسيده اند و با وجود هيبت ظاهري، از درون دچار پوکي استخوان هستند.

به گزارش روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار سرلشکر پاسدار «حسين سلامي» در آيين رونمايي (روز چهارشنبه) از بزرگترين سامانه جهادي کشور که با حضور فرماندهان سپاه هاي استاني در محل سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد، شرايط امروز انقلاب اسلامي را حساس تر از هر زمان ديگري توصيف کرد و گفت: اين مقطع از تاريخ به دليل آنکه دشمن با تمام ظرفيت هاي ممکن خود به ميدان تقابل با ما پاي گذاشته است، سرنوشت سازترين مقطع انقلاب اسلامي به شمار مي رود.
وي گفت: دشمنان ما با اعمال راهبرد فشار به دنبال شکستن پايداري ملت ايران هستند، غافل از آنکه آرامش، امنيت، عزت و شکوه ملت ايران، مرهون ميدان هاي مقاومت، ايستادگي و پايمردي بوده است و به فضل الهي، دشمنان در اين عرصه نيز ناکام خواهند ماند.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارداشت: دشمنان ما به آخر خط رسيده اند و با وجود هيبت ظاهري، از درون دچار پوکي استخوان هستند.
سردار سلامي برخورداري از نعمت رهبري بزرگ، آرمان و ملت بزرگ و نيز دشمنان و رقبايي در مقياس جهاني را از عناصر اقتدار ايران اسلامي برشمرد و افزود: زماني که امام خميني( ره) از راهبرد دفاع همه جانبه سخن گفتند، ما قادر به درک آن نبوديم، در حالي که اين الهام، شهود و احساس دروني عميق ايشان نسبت به تحولات آينده بود. در واقع امام بزرگوار ما تشخيص دادند که روزگاري، ما در صحنه دفاعي همه جانبه در برابر دشمنان قرار خواهيم گرفت.
سرلشگر سلامي، دامنه قدرت هر کشور را «به وسعت آرمان ها و ذهن هاي بزرگ آن کشور» دانست و تصريح کرد: آرمان ما، اتصال به ظهور و حاکميت ارزش هاي الهي در جامعه بشري است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در عين توجه به واقعيات و عدم توقف در آن، در نقطه کانوني آرمان گرايي و آرمان خواهي قرار دارد.
فرمانده کل سپاه در پايان با تأکيد بر اينکه بسيج در ميدان عمل رشد مي کند، نقش آفريني جهادي و ايثارگرانه آحاد مردم به ويژه بسيجيان در ياري رساندن به هموطنان سيل زده را بسيار ستودني خواند و خطاب به فرماندهان اظهارداشت: براي بسيج ميدان عملي از جنس جهاد بسازيد.
شبک**9612**1108**9241
انتهاي پيام /*

نظر شما