شناسهٔ خبر: 32918689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توقیف تریلی حامل مواد مخدر در خراسان شمالی

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی از کشف و ضبط بیش از ۷۰ کیلوگرم تریاک و توقیف یک دستگاه تریلی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا مظاهری اظهار کرد: با اقدامات جهادی پلیس خراسان شمالی،  کارکنان مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان در یک عملیات ۷۲ کیلوگرم  مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند و در این رابطه  یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی تریلی توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه عزم و اراده در حوزه پلیس با قاچاقچیان مبارزه مواد مخدر و عرضه‌کنندگان مواد مخدر اولویت اساسی نیروی انتظامی است افزود: درخواست ما از هم‌استانی‌ها این است که هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه‌دارند با شماره تلفن ۱۱۰  در میان بگذارند تا در اسرع وقت به مسئله ورود پیداکرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی بیان کرد: به برکت خون پاک شهدای والامقام، حضور علمای شایسته و برجسته و مردمانی ولایتمدار استان خراسان شمالی  جزو استان‌های امن کشور است.

وی تصریح کرد: توصیه و تذکر ما به هم‌استانی‌های عزیز این است که مشارکت همگانی در امر مبارزه با مواد مخدر داشته باشند چراکه مواد مخدر خانمان‌سوز بوده و می‌تواند زندگی هر خانواده و جوانی را به سمت نابودی بکشاند که بی‌شک اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در این زمینه می‌تواند نقش اساسی ایفا کند که امیدواریم این مسئله موردتوجه واقع شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: از دستگاه‌های مربوطه و سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط و نیز مردم در ارتباط با موفقیت‌های پلیس  تشکر و قدردانی می‌کنیم و امسال با مجاهدت و تلاش پلیس اقدامات مناسبی در این زمینه انجام‌یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما