شناسهٔ خبر: 32918132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برانکو به نشست خبری بازی با پارس جنوبی جم نرسید

بوشهر- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران چهارشنبه شب به دلیل ساعت انجام پرواز کاروان تیمش به عسلویه موفق به حضور در نشست خبری پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این در حالی که براساس اعلام هیات فوتبال شهرستان جم ساعت نشست خبری برانکو ایوانکوویچ با خبرنگاران ساعت 19 اعلام شده بود.
فاصله عسلویه تا جم 60 کیلومتر است و همین بعد مسافت باعث شد تا سرمربی سرخ پوشان به نشست خبری نرسد.
پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم از هفته پایانی لیگ برتر پنجشنبه شب هفته جاری ساعت 30: 21 در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.
تیم پرسپولیس تنها با کسب یک مساوی در این دیدار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 97-98 می شود.
پارس جنوبی جم نیز باتوجه به نداشتن دغدغه های کسب سهمیه و سقوط به دسته پایین تر بدون هیچ دغدغه ای به مصاف تیم مدعی پرسپولیس می رود.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز گفت: سیر نزولی این تیم از نیم فصل دوم سال گذشته و به دلیل مشکلات مالی آغاز شده است.
مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش بازی تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم افزود: مشکلات مالی و سپس جدا شدن بازیکنان با کیفیت آغازگر روند نزولی تیم پارس جنوبی جم شد.
وی یادآورشد: برای فصل جاری در نیم فصل نخست تیم بخوبی جمع شد اما در نیم فصل دوم مشکلات بیشتر شد تا جایی که کار به اعتصاب بازیکنان نیز کشیده شد.
تارتار ادامه داد: با این وجود بازی های با کیفیتی در نیم فصل دوم از سوی تیم پارس جنوبی جم ارائه شد اما نتوانستیم نتایج خوب سال گذشته را تکرار کنیم.
وی یادآورشد: تجربه نیز همواره نشان داده که وقتی مسئولان شهری حمایت نکنند تیم ها محکوم به نابودی هستند.
تارتار افزود: دوست ندارم از این تیم بروم اما مسولان نیز باید تلاش کنند تا این تیم در سال‌های آینده خدای ناکرده به دسته‌های پایین‌تر سقوط نکند.
وی در ارتباط با دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: در این بازی نیز همانند 29 بازی گذشته لیگ برتر با تمام وجودمان بازی و سعی می‌کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
تارتار اظهارکرد: بازی کردن با بهترین تیم ایران در دو سه سال گذشته آسان نیست اما بازیکنانم در طول هفته روحیه خوبی داشتند و امیدوارم به کسب هر سه امتیاز بازی هستیم.
وی یادآورشد: با احترام به پرسپولیس و هوادارانش توانایی شکست این تیم را داریم چراکه پارس جنوبی جم تاکنون تیم‌های بزرگی را در این شهر شکست داده‌ است.
تارتار در خصوص نتیجه بازی تیمش با پرسپولیس نیز گفت: چون شانس قهرمانی نداریم دوست دارم بازی فردا را ببریم اما پرسپولیس قهرمان شود.
وی تصریح کرد: شاید مردم این شهر و پرسپولیسی‌ها دوست داشته باشند قهرمان شوند، اما من به عنوان مربی نمی‌توانم نظری بدهم و باید تمام تلاش‌ برای برد در این دیدار انجام دهم.
وی در خصوص حضور سرمربی جدید تیم ملی ایران نیز گفت: بخاطر بازی حساس فردا تمام تمرکزم بر تیم پارس جنوبی جم بوده و تاکنون سابقه وی را مطالعه نکرده ام.
تارتار افزود: با این وجود می دانم به خاطر حضورهای پی در پی در جام جهانی‌ها انتظار مردم از تیم ملی بالا رفته و برای سرمربی جدید تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.
7212/6045

نظر شما