شناسهٔ خبر: 32916719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پخش بازی استقلال از شبکه‌ای غیر از شبکه ۳ و ورزش!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

صدا و سیما تصمیم دارد بازی استقلال را در شبکه دیگری به جز ورزش و سه پخش کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پخش زنده مسابقات فوتبال همیشه میان علاقه‌مندان این رشته ورزشی مورد بحث بوده است و بعد از اینکه اختلاف نظرهایی مبنی بر پوشش مسابقات لیگ‌های اروپایی وجود داشت حالا این بحث به بازی‌های داخلی هم کشیده شده است.

اگرچه مسئولان سازمان لیگ همیشه سعی داشتند به دلیل اهمیت پخش زنده بازی‌ها، دیدارهای سرخابی‌های پایتخت را در روزها و زمان‌های مختلف برگزار کردند ولی در دیدارهای آسیایی که استقلال و پرسپولیس به صورت همزمان بازی داشتند صدا و سیما مجبور به انتخاب یک بازی برای شبکه سه و دیگری در شبکه ورزش شد و این موضوع باعث شد مسئولان سازمان توسط طرفداران تیمی که بازی‌اش از شبکه ورزش پخش می‌شود متهم به رنگی بودن شود و چه بسا اگر تصمیم متفاوتی هم گرفته می‌شد طرفداران تیم مقابل همین اعتراض را مطرح می‌کردند.

در این شرایط با توجه به حساسیت بازی‌های هفته‌های پایانی و لزوم برگزاری همزمان آنها این مشکل به وجود آمد که کدام بازی از کدام شبکه پخش شود و در این میان دیدارهای مهم تیم‌های شهرستانی هم وجود داشتند تا کار مسئولان سازمان برای برنامه‌ریزی سخت‌تر شود.

هفته گذشته بازی پرسپولیس از شبکه ۳، بازی استقلال از شبکه ورزش و بازی سپاهان از شبکه شما پخش شد و بنا بود این اتفاق در هفته پایانی هم رخ دهد ولی ظاهراً برنامه عوض شده است.

با توجه به اینکه دو دیدار پرسپولیس - پارس جم و سپاهان - استقلال خوزستان تعیین کننده سرنوشت قهرمانی هستند به صورت زنده روی آنتن شبکه ۳ و ورزش خواهند رفت و قرار است بازی استقلال از شبکه شما پخش شود.

البته این اتفاق تا کنون نادر بوده چرا که ماهیت شبکه شما پخش برنامه‌های منتخب سیمای استان‌های مختلف بوده است و بازی استقلال - سپیدرود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما