شناسهٔ خبر: 32916418 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سفارت آمریکا در لبنان برای شهروندان خود هشدار امنیتی صادر کرد

سفارت آمریکا در لبنان خطاب به شهروندان آمریکایی حاضر در این کشور هشدار امنیتی صادر کرده و خواستار آن شد در سطح بالای هوشیاری باقی بمانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفارت آمریکا در بیروت هشدار امنیتی برای شهروندان آمریکایی حاضر در این کشور صادر کرده و به آنها هشدار داده در سطح بالای هوشیاری باقی بمانند.

این هشدار در حالی صادر می‌شود که سطح تنش‌ها میان آمریکا و ایران در حال افزایش است.

در این پیام هشدار، به شهروندان آمریکایی توصیه شده تا درباره اطراف خود هوشیار بوده، برنامه‌های امنیتی خود را مرور کرده و مدارک سفر خود را به روزرسانی کنند.

ظهر امروز وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای به کارکنان «غیرضروری» سفارت خود در بغداد و کنسولگری این کشور در اربیل دستور داد عراق را ترک کنند. (جزئیات بیشتر)

در بخشی از این بیانیه که در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه آمریکا منتشر شده، آمده است: «وزارت خارجه ایالات متحده دستور داده کارمندان غیرضروری حکومت ایالات متحده، چه در سفارت در بغداد و چه در کنسولگری در اربیل، عراق را ترک کنند.»

همچنین ارتش آلمان و هلند نیز فعالیتهای خود در عراق را به دلیل مسائل امنیتی فعلا متوقف کرده‌اند. 

از سوی دیگر شبکه اسکای نیوز اعلام کرد، وزارت خارجه انگلیس به دلیل آنچه افزایش تنش بین ایران و آمریکا خوانده، وارد «حالت فوق العاده» در سطح پایین شده است.

انتهای پیام/.

نظر شما