شناسهٔ خبر: 32916037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فاز دوم بازپیرایی آرامگاه فردوسی ۱۰۰ روزه به بهره‌برداری می‌رسد

R41347/P/S6,1188/CT11

سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: فاز دوم بازپیرایی آرامگاه فردوسی ۱۰۰ روزه به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، خلیل‌الله کاظمی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست جلوخان آرامگاه فردوسی اظهار داشت: فاز دوم بازپیرائی جلوخان آرامگاه فردوسی در یکصد روز به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: فاز اول را با وسعت 3.10 هکتار  و هزینه‌ای بیش از 10 میلیارد تومان ظرف شش ماه به بهره‌برداری رساندیم.

کاظمی تصریح کرد: عملیات فاز دوم بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی نیز که در 1.5 هکتار دیگر از پیش خان امروز آغاز شد ظرف 100 روز اجرا و 2.5 هکتار باقی مانده را نیز در فاز سوم اجرا می‌کنیم.

سیدمسعود ریاضی رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس شورای شهر مشهدمقدس نیز در این مراسم اظهار داشت: ثبت جهانی توس یکی از اقدامات مغفول مانده‌ای است که باید با صدای بلندتری مطالبه شود.

عضو شورای شهر مشهد بیان کرد: مکان‌های بسیاری که مایه فخر ما هستند، به ثبت جهانی رسیده‌اند ولی این اتفاق مهم و ارزشمند تاکنون برای توس محقق نشده است.

به گزارش تسنیم باحضور محمد رضا کلائی شهردار مشهد، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری و استانی فاز اول پروژه با پیرایی جلوخان فردوسی با وسعت3.10 هکتار و هزینه بیش از 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی فاز دوم باز پذیرایی جلو خان آرامگاه فردوسی آغاز شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما