شناسهٔ خبر: 32914676 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کارشکنی سفارت انگلیس و محرومیت تکواندوکاران ایرانی از شرکت در مسابقات جهانی

با ادامه کارشکنی سفارت انگلیس برای صدور روادید تکواندوکاران ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران حضور در این رویداد بزرگ را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس؛  بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ منچستر در حالی از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد که تاکنون ویزای میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی از سوی کشور میزبان صادر نشده است.

 

رقابت‌های اوزان ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان فردا (پنجشنبه – ۲۶ اردیبهشت‌ماه) برگزار خواهد شد و آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی نمایندگان تکواندو ایران در این روز هستند. این نفرات باید امروز (چهارشنبه – ۲۵ اردیبهشت‌ماه) وزن‌کشی خود را انجام دهند اما متاسفانه تنها ویزای آرمین هادی پور روز گذشته صادر شد که وی نیز صبح امروز (چهارشنبه) راهی منچستر شد اما میرهاشم حسینی هوگوپوش شایسته و توانمند ایران با کارشکنی سفارت انگلیس حضور در این رویداد مهم را از دست داد.

ویزای آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی و سجاد مردانی نماینده سنگین وزن ایران نیز امروز صادر شد.

علی محمد بسحاق مربی تیم ملی نیز در ایران حضور دارد تا پس از مشخص شدن وضعیت ویزای عرفان ناظمی عازم منچستر شوند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از امروز (چهارشنبه – ۲۵ اردیبهشت‌ماه) با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما