شناسهٔ خبر: 32906965 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۳۰ فقره سرقت

باشگاه خبرنگاران

سرهنگ امرائی از دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متمهان اعتراف کردند: " شب گذشته در ۵ نقطه اقدام به سرقت کرده ایم"

صاحب‌خبر -

دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۳۰ فقره سرقتبه گزارش شفاف، سرهنگ "داریوش امرائی" توضیح داد: با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه ۲ موتورسوار، در محدوده کلانتری گوشی همراهشان را با تهدید سلاح سرد قاپیده و متواری شده اند، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و با توجه به حساسیت موضوع طرح شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مال باختگان پس از مراجعه به کلانتری مشخصات یکسانی را از سارقان گوشی اشان در اختیار ماموران قرار می‌دادند، تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که سرقت‌ها توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت انجام شده است.

کلانتر محله سنائی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ماموران موفق شدند در ساعت ۱۰ شب بیست و سوم اردیبهشت ماه جاری سارقان را در حالی که در محدوده پل کریم خان خیابان حافظ در حال پرسه زنی بودند، مشاهده کنند.

سرهنگ امرائی با اشاره به اینکه ماموران به سرعت برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، افزود: هر ۲ سارق به محض مشاهده گشت کلانتری از محل متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان این که در تحقیقات اولیه پلیسی مشخص شد متهمان سابقه دار می‌باشند، ادامه داد: در بازجوئی انجام شده متهمان اظهار داشتند: " شب گذشته در ۵ نقطه اقدام به سرقت کردیم که موفق به سرقت ۲ فقره گوشی شدیم".

رئیس کلانتری ۱۰۵ سنائی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه ۳۴ معرفی شدند و تحقیقات در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما