شناسهٔ خبر: 32899440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری باند توزیع کننده مواد مخدر در مشکین دشت

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: پنج سوداگر مرگ در راستای اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در مشکین دشت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر فردیس در پی اقداماتی دریافتند که افرادی به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین تهیه کرده اند و قصد توزیع آن را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس مطرح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مأموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل یکی از متهمان مراجعه کرده و وی را که مقداری مواد مخدر به همراه داشت دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی های صورت گرفته نیز مقداری شیشه کشف شد، اذعان کرد: در عملیات دیگری با هماهنگی مقام قضایی همدست متهم که مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه به همراه داشت به دام قانون افتاد.

سرهنگ جنتی گفت: عملیات سوم نیز برای دستگیری سه همدست سابقه دار متهم انجام شد که این افراد با مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند اما پس از تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی دستگیر و برای طی کردن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/د/1105/س/1

 

نظر شما