شناسهٔ خبر: 32894191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سون هیونگ مین: حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، حس فوق العاده ای دارد؛ امیدوارم که در این بازی فرم ایده آلی داشته باشم

ستاره آسیایی تاتنهام معتقد است شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا، مسئله بسیار دردآوری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - سون هیونگ مین ستاره اهل کره جنوبی تاتنهام، عنوان کرد که تمام تلاشش را برای رسیدن به فرم ایده آل برای فینال مادرید در مقابل لیورپول، خواهد کرد و در این باره نیز به قرمزها هشدار داد. بازیکنان تاتنهام، پس از دو روز تعطیلی، امروز (14 می) دوباره تمرینات خود را از سر گرفتند تا برای بزرگ ترین بازی دوران حرفه ایشان، آماده شوند. 

به گزارش Football.London، سون روز یکشنبه (12 می) توسط هواداران تاتنهام، به عنوان بهترین بازیکن فصل این انتخاب شد و گل او به چلسی نیز، به عنوان بهترین گل فصل تاتنهام، معرفی شد. گفتنی است که این بازیکن اهل کره جنوبی از میانه های ماه نوامبر، در 18 بازی 14 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. بر خلاف به ثمر رساندن سه گل در دو دیدار رفت و برگشت در مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این مهاجم 26 ساله، از ماه فوریه، دچار افت نسبی شده است و امیدوار است که در فرصت حدودا سه هفته ای قبل از فینال مادرید، بتواند به فرم خوبش بازگردد. او عنوان کرد:

فکر می کنم همه به این فرصت، برای استراحت کردن نیاز داشتند. ما تلاش می کنیم که تا بالاترین حد ممکن روی فرم باشیم تا بتوانیم هر چه در توان داریم برای پیروزی در مقابل لیورپول در فینال مادرید تلاش کنیم. من آدم بسیار مثبت اندیشی هستم و حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، حس فوق العاده ای دارد، بنابراین می خواهم مطمئن شوم که برای تک تک توپ ها و ثانیه های این بازی، آماده هستم. سه هفته تا این مسابقه باقی مانده است و همه چیز در دستان خودمان است. امیدوارم که بتوانم در بهترین فرم قرار داشته باشم. 

سون که به دلیل رفتارش در بازی مقابل بورنموث در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر، 3 بازی از حضور در کنار تیمش در لیگ برتر انگلستان محروم شد، با غیبت در بازی تاتنهام مقابل اورتون در آخرین هفته لیگ برتر که به تساوی 2 بر 2 انجامید، بیشتر از سایر هم تیمش هایش استراحت کرده است و عنوان کرد که نمی خواهد در مورد نتیجه فینال مادرید صحبت کند. او عنوان کرد:

هفته عجیبی پشت سر گذاشتیم. ما چهارشنبه گذشته، به جشن گرفتم پرداختیم. بسیار خوشحال بودیم و سپس من متوجه شدم که نمی توانم در بازی مقابل اورتون حضور داشته باشم و به همین دلیل کمی ناراحت شدم. اما در حالت کلی، ما در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و این حس فوق العاده ای است. نمی خواهم در مورد پیروزی یا شکست در فینال صحبت کنم. زمان زیادی برای حاضر شدن برای این بازی مهم وجود دارد. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا معانی زیادی دارد، اما شکست در فینال این رقابت ها، می تواند حس بسیار بسیار بدی داشته باشد. ما می خواهیم که  آماده این بازی باشیم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد  افتاد. لیورپول تیم قدرتمندی است، بنابراین روش بازی ما، موضوع مهمی خواهد بود.

نظر شما