شناسهٔ خبر: 32892529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو قهرمانی جهان- منچستر؛

برنامه سه تکواندوکار ایران در روز نخست

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از فردا در منچستر آغاز می‌شود و سه تکواندوکار ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی انگلستان در شهر منچستر برگزار خواهد شد. در روز نخست تکواندوکاران اوزان ۴۶- و ۷۳- کیلوگرم گروه زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان به میدان می‌روند که تیم کشورمان سه نماینده دارد. مهلا مومن‌زاده، اکرم خدابنده و محمدحسن پلنگ افکن از تیم ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۴۶- کیلوگرم زنان که ۳۹ تکواندوکار حضور دارند مهلا مومن‌زاده دور نخست «آینور یواشپای» از قزاقستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «جوردین اسمیت» از انگلستان خواهد رفت.

اکرم خدابنده سرگروه تیم بانوان ایران در وزن ۷۳- کیلوگرم که ۳۰ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند ابتدا با «کانسل دنیز» از قزاقستان پیکار می‌کند و در صورت برتری، برنده دیدار ساحل عاج و اسپانیا را پیش رو خواهد داشت.

محمدحسن پلنگ افکن تنها نماینده تیم مردان ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم (که ۵۹ تکواندوکار در آن حضور دارند) در اولین گام به مصاف «جفرسون اُچوآ» از کلمبیا می‌رود و در ادامه «تاوین هانپراب» از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ را پیش رو خواهد داشت.

براساس برنامه اعلام شده مسابقات هر روز تا مرحله نیمه نهایی ادامه پیدا می‌کند و دیدارهای فینال فردای آن روز برگزار خواهد شد.

نظر شما