شناسهٔ خبر: 32890753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

احتمال معرفی بازی جی تی ای 6 در نمایشگاه E3 2019

نیما رمضانی / gamerant

صاحب‌خبر -

پس از موفقیت چشمگیر و حیرت انگیز بازی رد دد ریدمپشن 2، شرکت راک استار چندان خبرساز نبوده است اما شاید با معرفی بازی جی تی ای 6 (Grand Theft Auto 6) یک بار دیگر دنیای بازی را منفجر کند.

راک استار برای ساخت بازی‌هایش وقت زیادی صرف می‌کند و طبق آگهی‌های استخدام، آن‌ها در حال توسعه چند بازی معرفی نشده هستند. طبق شایعات، یکی از این بازی‌ها در حین برگزاری نمایشگاه E3 2019 معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد بازی جی تی ای 6 خواهد بود.

این شایعه از سوی یکی از اعضای سایت ردیت منتشر شده که ادعا می‌کند از کارمندان شرکت تیک تو (Take-Two) است. طبق ادعای این کاربر، تیک تو در حال کار بر روی یک بازی معرفی نشده است که در نمایشگاه E3 2019 از سوی راک استار رونمایی می‌شود. او همچنین اضافه کرد که این بازی طرفداران را غافل گیر خواهد کرد، خصوصا کسانی که فکر می‌کنند راک استار اولویت‌های دیگری دارد. شاید این تنها یک شایعه باشد اما تا پیش از این هم پیش بینی می‌شد که در نمایشگاه امسال، راک استار بخواهد از عنوان مورد انتظار بعدی‌اش پرده بردارد.

جی تی ای 6

در این میان، احتمال معرفی دو بازی بیشتر است: جی تی ای 6 و شاید بازی بولی 2 (Bully) که طرفداران سال‌هاست منتظر آن هستند. در چند هفته اخیر، اخبار زیادی پیرامون بخش آنلاین و نقشه‌های بازی جی تی ای 6 منتشر شده و راک استار بدون شک در حال توسعه آن است اما نباید به بازی بولی 2 بی‌توجه بود. طرفداران از سال 2006 که این بازی منتشر شد، بارها از شرکت سازنده درخواست کرده‌اند تا دنباله آن را بسازد.

اما اگر حرف این کاربر درست باشد و طبق گفته او یک اثر جدید رونمایی شود، شاید شاهد یک بازی کاملا جدید، یک دنباله غیرمنتظره برای بازی L.A. Noire و یا حتی یک بسته الحاقی با داستانی جدید برای بازی رد دد ریدمپشن 2 باشیم. از آنجایی که راک استار در حال کار بر روی چند بازی مختلف است، هر کدام از این شایعات می‌تواند رنگ واقعیت بگیرد.

نمایشگاه E3 2019 از تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد 1398) آغاز خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که راک استار چه اثر هیجان انگیزی را برای طرفداران آماده کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما