شناسهٔ خبر: 32878295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

استاندار بوشهر در نشست با هیات های ورزشی استان:

73 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به ورزش استان بوشهر تخصیص داده شده است

اولین نشست استاندار بوشهر با روسای و نواب هیات های ورزشی استان در سال 98 با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ، فرماندار بوشهر و معاونین استاندار بوشهر برگزارشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ اولین نشست استاندار بوشهر با روسای و نواب هیات های ورزشی استان در سال 98 با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ، فرماندار بوشهر و معاونین استاندار بوشهر برگزارشد.
استاندار بوشهر در این نشست با اشاره به فعالیت های خوب ورزش استان در سال گذشته در طرح نشاط اجتماعی و همچنین توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی گفت: در سال 98 همانندسال گذشته اعتبارات خوبی بین هیات های ورزشی استان توزیع خواهد شد که اعتبارات سال 97 امسال 450 میلیون تومان بین هیات های ورزشی استان توزیع خواهد شد.
عبدالکریم گراوند به اعتبارات مصوبات سفر رئیس جهمور در سال گذشته به استان بوشهر اشاره کرد و افزود:73 میلیارد تومان به حوزه ورزش اختصاص یافت که بیشترین سهم را در سایر حوزه های استان دارد.
وی اضافه کرد: از این اعتبار 20 میلیارد تومان به اتمام پروژه های نا تمام ورزشی استان ، 20 میلیارد تومان جهت احداث پیست اسکله بین المللی قایقرانی در بوشهر ، و سالن 3 هزار نفری در مرکز استان و مابقی اعتبارات نیز جهت آغاز عملیات اجرایی سایر پروژه های ورزشی و همچنین توسعه ورزش همگانی هزینه می شود.
استاندار بوشهربه توسعه ورزش همگانی در بین احاد جامعه تاکید کردو افزود: اگر می خواهیم جامعه ای بانشاط در کشور داشته باشیم راهی جز توسعه ورزش همگانی وجود ندارد و در این زمینه می توان از ظرفیت سایر دستگاه های استان همانند شهرداری ها و دانشگاه ها استفاده نمود.
وی در پایان گفت: هیات های ورزشی استان بوشهر نیز می توانند جهت توسعه ورزش همگانی با حوزه امور اجتماعی استانداری بوشهر در تعامل باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست به شرایط میزبانی استان بوشهر در 12 رشته ورزشی در رده بین المللی اشاره کرد و افزود: با توجه به زیر ساخت های مناسب استاندار این استان شرایط میزبانی مسابقات کشوری ، اردو های ملی و همچنین بین المللی را دارد.
احمد بهروزیان فرد افزود: با حمایت استاندار بوشهر450 میلیون تومان به هیات های ورزشی استان از اعتبارات سال 97 تخصیص یافت.
وی اضافه کرد: 1 میلیارد تومان اعتبار نیز بین هیات های ورزشی شهرستان ها توزیع شد.
بهروزیان فرد گفت: جامعه ورزش استان در سیل اخیر در کشور نیز کمک های خوبی را به مناطق سیل زده ارائه نمود.
در این آیین کشتکار معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر از برگزاری سومین المپیاد ورزشی بانوان و المپیاد آقایان در تیرماه امسال خبر داد و افزود: این المپیاد ها باعث ارتقای ورزش استان در بعد قهرمانی می شوند.
موسی کشتکار افزود: در بعد ورزش همگانی نیز اداره کل ورزش و جوانان استان این آمادگی را دارد که مربیان مجرب هیات های ورزشی جهت توسعه ورزش همگانی بین دستگا ههای اجرایی استان اعزام نماید.
در این نشست سیف زاده مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان به فعالیت 80 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته بانو و فعالیت 151 باشگاه ورزشی اشاره کرد و افزود: سال گذشته بانوان استان 8 مدال طلا در مسابقات آسیایی و پار آسیایی کسب کردند و 12 ورزشکار عضو ثابت تیم های ملی و همچنین 33 نفردعوت شده به تیمهای ملی هستند.
افسانه سیف زاده اضافه کرد:زمینه حمایت مالی تیم های ورزشی بانوان در لیگ های برتر فراهم شود.
مسئول ورزش بانوان گفت: سند چهار ساله توسعه ورزش بانوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان از سال 96 آغاز و در سال 1400 به پایان می رسد.
در این نشست رئیس هیات جودو استان به نمایندگی از سایر هیات ها به بیان دیدگاه و مشکلات هیات های ورزشی استان جهت اعزام به مسابقات کشوری پرداخت.
در پایان این نشست از 4 بانوی پیشکسوت ورزش بانوان خانم ها منیر راستیان ، پروانه دشتی ، عزت راویان و افسانه حبیب زاده از سوی استاندار بوشهر تجلیل شد.

نظر شما