شناسهٔ خبر: 32862908 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فتاحی: اشتباهات داوری رخ نمی‌داد با خیال راحت قهرمان شده بودیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر ۴ امتیاز به علت اشتباهات داوری از دست نمی‌دادیم اکنون با خیال راحت قهرمان لیگ برتر شده بودیم.

صاحب‌خبر -

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: این بازی با وجود اینکه همانند  سایر دیدار‌ها  ۳ امتیازی است، اما حساسیت قهرمانی برای ما دارد و نیم نگاهی هم به نتیجه بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در جم داریم.

در صورت قهرمان نشدن از ارزش های بازیکنانمان کم نمی شود 

او ادامه داد: همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا با پیروزی برابر تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شویم، اما اگر خدای نکرده قهرمان نشدیم از ارزش‌های بازیکنانمان کم نمی‌شود. به هر حال اشتباهات داوری باعث شد ۴ امتیاز را از دست بدهیم و اگر این تعداد امتیاز به امتیازات ما اضافه می‌شد اکنون با خیال راحت قهرمان شده بودیم.  

فتاحی: اشتباهات داوری نبود با خیال راحت قهرمان شده بودیم

فتاحی بیان کرد: ما قصد داریم برابر تیم استقلال خوزستان پیروز شویم تا بعد از ۴، ۵ سال دوری به لیگ قهرمانان آسیا بازگردیم. به هر حال جای سپاهان در این چند سال در لیگ قهرمانان خالی بود چرا که ما پرافتخارترین تیم هستیم.

امیدوارم شاهد یک فوتبال جوانمردانه در جم باشیم 

او درباره اینکه شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر چقدر است، گفت: به هر حال ما امیدواریم شاهد یک فوتبال جوانمردانه در جم  باشیم و یک نتیجه خوب در آنجا رقم بخورد که تیم ما بعد از چند سال قهرمان لیگ برتر شود. البته اگر یک هزارم درصد تیم ما قهرمان نشد از قابلیت‌های تیم ما کم نمی‌شود. همچنین امسال همدلی در بین همه ارگان باشگاه از مدیرکارخانه فولاد مبارکه اصفهان تا بازیکنان وجود داشت و از همه آن‌ها تشکر و قدرانی می‌کنم.

سازمان لیگ هماهنگی های لازم برای استقرار جام قهرمانی انجام داد 

فتاحی درباره  برنامه باشگاه سپاهان در صورت کسب قهرمانی در لیگ برتر اظهار کرد: اقدامات لازم برای جشن قهرمانی از سوی سازمان لیگ صورت می‌گیرد و مسئولان سازمان لیگ امروز با باشگاه تماس گرفتند تا هماهنگی‌های لازم برای استقرار جام قهرمانی در ورزشگاه نقش جهان صورت بگیرد.  

سرپرست تیم سپاهان درباره عملکرد فغانی داور بازی این تیم برابر تیم پدیده مشهد گفت:   فغانی در دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی به ضرر تیم ما گرفت که همین موضوع باعث شد که شاکله اصلی تیم ما بهم بریزد و بازیکنان ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار نداشتند. به هر حال امیدوارم اشتباه فغانی در این بازی سهوی باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران به خاطر حمایت هایشان تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان را در بازی پایانی لیگ برتر پر کنند و به تشویق تیم محبوبشان بپردازند.

بیشتر بخوانید: 

کیانی: اتفاقات بازی با پدیده علیه ما بود

قلعه نویی: پدیده لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد

قلعه نویی: آقایان خوششان نیامد که ۲ تیم شهرستانی در کورس باشند

انتهای پیام/ 

اظهارات فتاحی درباره دیدار پایانی سپاهان در رقابت های لیگ برتر فوتبال

نظر شما