شناسهٔ خبر: 32850931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واگذاری بیمه پایه 27 هزار مددجوی شهری هرمزگانی به بیمه سلامت

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان گفت: بیمه پایه درمانی 27 هزار نفر از خانوار شهری تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از خردادماه 98 به بیمه سلامت انتقال خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

احمد پایان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه کمیته امداد و بیمه سلامت، بیمه پایه مددجویان شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت در سراسر کشور به بیمه سلامت انتقال می‌یابد.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه بیمه پایه درمانی 27 هزار نفر از خانوار شهری تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از خردادماه 98 به بیمه سلامت انتقال خواهد یافت که حدود 70 درصد مددجویان از این جمعیت بیمه‌شده زنان سرپرست خانوار هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان بابیان اینکه مددجویان باید تا آخر اردیبهشت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و دفترچه بیمه سلامت خود را دریافت کنند، ادامه داد: مددجویان می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه، عکس و کارت درمان اعضای خانواده به دفاتر پیشخوان خدمات درمانی مراجعه کنند و به‌صورت رایگان دفترچه بیمه سلامت خود را دریافت کنند.

پایان در مورد بیمه مددجویانی که به سازمان بیمه سلامت منتقل شدند، بیان کرد: مزایای بیمه سلامت، بهره‌مندی مددجویان از تمامی مراکز درمانی و داروخانه‌ها طرف قرارداد با بیمه سلامت، ارائه خدمات بیمه‌ای یکسان و صدور دفترچه درمانی به مددجویان است.

انتهای پیام/88037/

نظر شما