شناسهٔ خبر: 32842758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

جاویدان رئیس گروه توسعه ورزش بانوان استان آذربایجان شرقی:

ورزش همگانی بهترین وسیله برای کاهش آسیب های اجتماعی و ضامن سلامت و رشد جامعه است

جاویدان رئیس گروه توسعه ورزش بانوان استان آذربایجان شرقی: ورزش همگانی را بهترین وسیله برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط و سلامتی بانوان جامعه و به دنبال آن ضامن سلامت و رشد جامعه دانست.

صاحب‌خبر -
جاویدان رئیس گروه توسعه ورزش بانوان استان آذربایجان شرقی: استفاده از ورزش همگانی را بهترین وسیله برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط و سلامتی بانوان جامعه و به دنبال آن ضامن سلامت و رشد جامعه دانست.
وی اظهار داشت حضور پررنگ بانوان در مجامع ورزشی باعث تشویق و ترغیب مسئولان جهت توسعه اماکن ورزشی و تشویق خانواده ها و فرزندانشان جهت گرایش به ورزش خواهد شد.
جاویدان از اجرای برنامه های ملی ارتقا نشاط و تندرستی زنان و دختران در سال 98 در 21 شهرستان استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: این برنامه ها در ادامه سال های قبل در 8 محور برگزار خواهد شد که شامل :
1- فراغت بانوان با ورزش
2- فراغت بانوان شاغل با ورزش
3- جشنواره دا ویژه زنان روستایی
4- طرح پارک گام
5- ورزش های تطبیقی محله محور
6- جام نشاط و تندرستی
7- جشنواره پیرامید
8- طرح قامت سنجی زنان و دختران روستایی در بیش از 1000 روستای استان
جاویدان رئیس گروه توسعه ورزش بانوان استان آذربایجان شرقی از میزبانی بیش از 30 اردوی تیم ملی و مسابقات ملی در 15 رشته منتخب آمایش سرزمینی استان در سال 98 خبر داد و اظهار نمود؛ ضمن تقدیر از عملکرد هیئت های ورزشی بانوان با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوار به کسب نتایج خوبی در بخش المپیاد استعدادهای برتر سال 98 و مسابقات ورزشی هستیم.

نظر شما