شناسهٔ خبر: 32740695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه اکران های سینمایی اصفهان در ماه مبارک رمضان

هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اکران‌های سینمایی رنگ و لعاب تازه‌ای به خود خواهند گرفت و سینماها با اکران جدید و بلیت‌های نیم‌بها به میزبانی روزه‌داران خواهد نشست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ماه رمضان ماه میهمانی خداوند است که هرکس بنابر توان خود، سعی می‌کند در این میهمانی نقشی داشته باشد.

سینماهای شهر اصفهان هم از این قاعده مستثنی نبوده و با اکران فیلم‌های جدید و تسهیلات مختلف از 16 اردیبهشت سعی دارند نقشی در رفع خستگی، ایجاد روحیه و نشاط روزه‌داران و همچنین ارتقای فرهنگ و هنر ایران اسلامی داشته باشند به همین منظور برای اطلاع از اکران های ویژه رمضان با سینماداران اصفهانی به گفت و گو پرداختیم.

اکران 6 فیلم جدید در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

محمد پناهی‌نژاد در خصوص شرایط، تسهیلات و فیلم‌های پردیس سینمایی سیتی‌سنتر در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک از ساعت 11 تا اذان مغرب، سینما به‌صورت نیم‌بها خواهد بود و از اذان مغرب تا ساعت 24 نیز 6 سینمای این پردیس فعال است که در صورت استقبال شهروندان، سانس‌ها تا ساعت 2 بامداد نیز قابل‌افزایش است.

مدیر پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اصفهان افزود: در کنار فیلم‌هایی که اکنون بر پرده‌های پردیس سینمایی سیتی‌سنتر قرار دارند، فیلم‌های«خانه دیگری»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «سامورایی در برلین» و «تولدت مبارک» از 18 اردیبهشت‌ماه در این مجموعه اکران خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اکران‌های ویژه عید فطر تصریح داشت: از چهارشنبه 18 اردیبهشت، سه فیلم جدید به برنامه اکران‌های پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اضافه می‌شود و سه فیلم «ما همه با هستیم»، «سرخپوست» و «شبی که ماه کامل شد» به مناسبت عید فطر، چند روز پیش‌ازاین عید بزرگ به روی پرده خواهد رفت.

سامورایی در برلین اکران جدید سینما فسطین

همچنین منصور نوری‌پور با اشاره به طرح نیم بها سینماها در ساعات قبل افطار ابراز داشت: ساعت اکران‌های سینما قدس شهر اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان همچون گذشته از صبح تا ساعت 23 خواهد بود و بلیت این سینما همچون باقی سینماهای استان در ساعت قبل افطار به صورت نیم بها فروخته خواهد شد.

مدیر سینما قدس با اشاره به اکران فیلم «سامورایی» ویژه ماه مبارک رمضان در این سینما گفت: فیلم‌های «تگزاس 2»، «متری شش ونیم» و «چهار انگشت» همچون روزهای گذشته بر روی پرده این سینما خواهند ماند و فیلم «سامورایی در برلین» اکران خود در این سینما را امروز آغاز خواهد کرد.

قابل‌ذکر است که پردیس سینمایی چهارباغ؛ فیلم‌های تگزاس 2، چهار انگشت، زندانی‌ها، ژن خوک، متری شش و نیم را هم‌اکنون بر روی پرده نمایش خود دارد.

عدم پاسخ گویی مدیر، نتیجه اکران ها رمضان را نامشخص کرد

همچنین شایان ذکر است که علی‌رغم پیگیری چندباره خبرنگار فارس به منظور اطلاع رسانی از اکران‌های این مجموعه در ایام ماه مبارک رمضان، مدیر امور سینمایی حوزه هنری پاسخ گو نبوده و به همین سبب برنامه های در حال اکران سینماهای این مجموعه با توجه به جداول سینماها به شرح زیر است:

پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های تگزاس 2، چهار انگشت، زندانی‌ها، ژن خوک، متری شش و نیم را هم‌اکنون بر روی پرده نمایش خود دارد.

پردیس سینمایی ساحل هم‌اکنون با اکران، تگزاس 2، پیشونی سفید3، چهار انگشت، زندانی‌ها، ژن خوک، تختی، متری شش و نیم میزبان علاقه‌مندان به هنر سینما است.

و در آخر سینما سپاهان اکران فیلم‌های تگزاس 2، زندانی‌ها، متری شش و نیم و سینما فلسطین فیلم‌های تگزاس 2 و متری شش ونیم را در حال حاضر در برنامه اکران خود دارند.

قابل‌ذکر است که احتمالاً در روزهای آینده برنامه سینماهای پردیس چهارباغ، ساحل، فلسطین و سپاهان تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/63106/ص20/

نظر شما