شناسهٔ خبر: 32685449 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تصویب نظامات مالی دانشگاه آزاد در جلسه هیئت رئیسه

نظامات مالی برنامه پایش دانشگاه آزاد در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه تصویب شد.

صاحب‌خبر -
نظامات مالی برنامه پایش دانشگاه آزاد در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه تصویب شد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته در دفتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت موسس و هیئت امنا و با حضور اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.
 
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم که از سال تحصیلی پیش‌رو، جلوه دانشگاه آزاد اسلامی، جلوه اسلامی باشد و تزکیه و تهذیب نفس مورد توجه اساتید و معلمان این دانشگاه قرار گیرد.
 
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در ابتدای این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از دو میلیون دانشجو، دانش‌آموز، استاد و کارمند در واحدهای دانشگاهی و مدراس سما دارد و می‌توان گفت همه مردم ایران به نوعی به دانشگاه آزاد اسلامی متصل هستند.
 
وی تأکید کرد: به حمدالله با عنایت مقام معظم رهبری ریل‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کرده و امروز دغدغه مدیران این دانشگاه درست اداره کردن دانشگاه به لحاظ علمی، اسلامی و عقیدتی و تربیت دانشجویانی با این ویژگی‌هاست.
 
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: بنده از طهرانچی، معاونان و مسئولان دانشگاه تشکر می‌کنم که جلوه بسیار مطلوبی از دانشگاه را نسبت به گذشته عرضه کردند. آنچه در عقبه دانشگاه می‌گذرد، باید به قدری برجسته باشد تا بتواند چهره دانشگاه و تلقی مردم را از دانشگاه عوض کند که تاکنون این اتفاق افتاده و جای تشکر دارد.
 
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از استادان متدین بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم که از سال تحصیلی پیش‌رو، جلوه دانشگاه آزاد اسلامی، جلوه اسلامی باشد. معاونت فرهنگی و دانشجویی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی و همه اساتید این دانشگاه باید به تزکیه و تهذیب نفس که مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان بر آن تأکید کردند، توجه داشته باشند. در این مسیر باید دست به دست هم داد و نگران برخی جوسازی‌ها در فضای مجازی نبود.
 
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد با بیان اینکه اگر کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما افزایش و ارتقا یابد، اقبال مردمی به این دانشگاه نیز افزایش خواهد یافت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید در رشته پزشکی دوره‌های فوق تخصصی و گرایش‌های فوق تخصصی را مورد توجه قرار دهد.
 
تصویب نظامات مالی برنامه پایش و بررسی کلیات شهریه سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی
 
 محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه این جلسه گزارشی از برگزاری نخستین همایش ملی فرهنگ رضوی با محوریت گرامیداشت بانوان فرهیخته و نیکوکار در واحد یزد، برگزاری همایش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس و نخستین گردهمایی سراسری معلمان مدارس سما کشور و گرامیداشت روز معلم در واحد مشهد را ارائه کرد.
 
 طهرانچی با اشاره به برگزاری جلسه با صنعتگران کاشی و سرامیک میبد در واحد یزد، اظهار داشت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد به زودی به دانشگاه جوار صنعت تبدیل شود.
 
در ادامه این جلسه، کلیات تعیین شهریه در سال تحصیلی 99-98 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظامات مالی برنامه پایش به تصویب اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی رسید.
 
ارائه گزارش وضعیت نظام آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس، دیگر دستور کار مطرح شده در جلسه هیئت رئیسه بود.

نظر شما