شناسهٔ خبر: 32525165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برای تحقق دولت الکترونیک در البرز تلاش می کنیم

استاندار البرز با بیان اینکه در اجرای قانون به شدت مصمم هستم، گفت: تحقق کامل دولت الکترونیک در البرز مورد تأکید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که ظهر شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه تحقق کامل دولت الکترونیک در البرز مورد تأکید است، گفت: در سند آمایش استان، وضعیت نیروی انسانی البرز برای توسعه این استان حائز اهمیت بسیاری است.

استاندار البرز اظهار کرد: در شورای راهبری توسعه مدیریت استان افراد حقیقی و حقوقی در چارچوب های هدفمند حضور پیدا می کنند که علاوه بر مطالعات و پژوهش های تئوری و نظری در زمینه های عملی و اجرایی نظام نیز خدمتگزاری کرده اند.

شهبازی با بیان اینکه در اجرای قانون به شدت مصمم هستم، گفت: در جهت تحقق اهداف شورای راهبری توسعه مدیریت استان حرکت خواهم کرد و بر این اساس مدیریت در سطوح مختلف استان باید چابک، به روز، نظام مند و قائده مند شود.

وی افزود: استان سه میلیون نفری البرز که در حوزه های مختلف فعالیت دارد باید به شکلی اداره شود که از حداقل های موجود حداکثر بهره وری صورت گیرد.

شهبازی با اشاره به اینکه امروزه در تمام دنیا حجم دولت ها کوچک شده، اضافه کرد: بر این اساس نقش مردم در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها پررنگ شده و در تمامی نظام های توسعه یافته، دولت ها بسیار کوچک و کم هزینه هستند.

استاندار البرز به وظایف این شورا اشاره کرد و گفت: طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، اتخاذ ساز و کارهای لازم برای اجرای دقیق تکالیف و وظایف در قانون مدیریت خدمات کشوری، توجه به نظام دولت الکترونیک، توجه به نظام شایسته سالاری، تفویض اختیار به واحدهای استانی از طرف کشور و استان در شهرستان ها، هدایت و راهبری سازمان ها، موسسات شرکت های تابعه و واحدهای استانی و... در این راستا تبیین شده است.

وی افزود: این شورا در رأس برنامه ها و جلسات استان قرار دارد چراکه از این طریق ریل گذاری به روز و صحیح در مسیر رشد و توسعه استان صورت می گیرد و در جهت تحقق این امر، کارگروه های تخصصی ذیل شورای راهبری توسعه استان تشکیل می شود.

شهبازی عنوان کرد: اصراری برای دریافت سهمیه استخدام نداریم، نیروی انسانی چابک و متخصص می توانند به توسعه و آبادانی کشور در ابعاد مختلف کمک کنند.

انتهای پیام/د/1105/س/1

 

نظر شما