شناسهٔ خبر: 32506801 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بازی و سرگرمی؛ معرفی بهترین بازی های جهان باز (بخش اول)

در این بخش نگاهی خواهیم انداخت به بهترین بازی های Open World دنیا برای PC که بی شک شما را به این دسته از بازی ها علاقه مند خواهند نمود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ما امروزه در عصر طلایی بازی های جذاب و پهناور ژانر جهان‌باز قرار داریم، بازی هایی که در آن ها انتخاب های کاربر نقش اساسی در روند بازی ایفا می کند.

البته در این نوع از بازی ها شاهد داستان، ماموریت، و اهداف مختلف نیز خواهیم بود اما بازیکنان می توانند هر کدام از آن ها را به روش خود و در زمان دلخواه انجام دهند. بهترین بازی های جهان باز به کاربر اجازه می دهند تا مسیر بازی را خودشان تعیین کنند و ماجراجویی های دلخواه خود را داشته باشند. در ادامه شما را با بهترین بازی های جهان باز دنیا آشنا می کنیم.

 

Assassin's Creed Odyssey

Assassin's Creed Odyssey

بازی Assassin's Creed Odyssey یک تحول بزرگ در سری بازی های کیش آدمکش است و با تبدیل شدن به یک بازی RPG ذهنیت ما را در مورد این سری از بازی ها تغییر داده است. این بازی همچنین با فراهم کردن منظره های شگفت انگیز و طراحی صحنه های وسیع، نمونه کاملی از یک بازی جهان باز محسوب می شود.

 

Subnautica

Subnautica

محیط وسیع اقیانوس و زیست بوم های مختلف دریایی در بازی Subnautica یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های جهان باز PC را به وجود آورده است. شبیه سازی ها در این بازی زیاد چشمگیر نیست اما بیشترین چیزی که بازی Subnautica را مورد تحسین قرار داده نحوه طراحی اکوسیستم محیط است. ماهی های بزرگ شروع به خوردن ماهی های کوچک تر می کنند و مشخصه های رفتاری و فیزیکی آن ها به مرور دچار تغییر می شود. جست و جوی شما در اعماق اقیانوس در لحظه با داستان خاصی روبرو می شود و فضای بی کران بازی انتخاب های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

Grand Theft Auto 5

Grand Theft Auto 5

طراحی یک محیط واقعی که اتمسفر و جزئیات را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد از بازی GTA V یک نمونه بی نظیر در دنیای گیم ساخته است. کمپانی راک استار، شهر Los Santos را در GTA V با جزئیات دقیق شهر Liberty City در GTA 4 و با وسعت شهر نسخه San Andreas طراحی کرده است و نتیجه این کار یک جهان آزاد با استاندارد بسیار بالا شده است. بین بخش داستانی GTA V و محیط دیوانه وار GTA Online صدها ساعت تعقیب و گریز و درگیری های فیزیکی در زمین و آسمان و دریا وجود دارد که هر گیمری را به وجد خواهد آورد.

 

Assassin's Creed Origins

Assassin's Creed Origins

دنیای Origins یکی از بهترین ها در سری بازی های اسسینز کرید و از زیباترین مکان ها در تمام بازی های جهان باز است. شبیه سازی دقیق مصر باستان کار بسیار سختی بوده که شرکت یوبی سافت به بهترین شکل ممکن آن را انجام داده است. شما با صرف حداقل 35 ساعت می توانید ماموریت های اصلی بازی را به انجام برسانید اما هنوز نیمی از نقشه بازی برای جست و جو و گردش باقی می ماند که نشان از وسعت بزرگ این بازی جذاب می دهد.

 

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

این عنوان یک بازی جهان باز در سبک RPG است که در دنیایی کاملا واقع‌گرایانه جریان دارد. این بازی نه تنها ناحیه باستانی بوهم (منطقه ای در کشور چک) را به زیبایی رندر کرده است، بلکه شبیه سازی مرگ و زندگی نیز در آن به بهترین شکل انجام شده است. اندی کلی، منتقد بازی ها در مورد داستان این بازی چنین توضیح داده است:

اگر در حین دزدی دستگیر شوید باید مدت زمانی را در زندان سپری کنید. اگر موقع دعوا شمشیر خود را از غلاف دربیاورید طرف مقابل تسلیم شده و از شما عذرخواهی می کند. اشراف زادگان تمایل بیشتری برای صحبت با شما پیدا می کنند اگر قبل از آن دوش گرفته باشید. اگر در شهر فرد مشهوری باشید، بعضی از مردم نام شما را بلند فریاد می زنند و به شما احترام بیشتری می گذراند.

 

Forza Horizon 3

Forza Horizon 3

Forza Horizon 3 یک بازی در سبک ریسینگ است، اما نه یک بازی ریسینگ معمولی. این بازی دارای یک جهان بسیار بزرگ و زیبا به همراه خیابان ها، سواحل، جنگل ها، و صحراهای فوق العاده است که لذت اتومبیل سواری را برای کاربر دوچندان می کند. Forza Horizon 3 دارای زمین های پهناور و جذاب است که به شما اجازه می دهد تا در کنار لذت بردن از چالش های مسابقه ای از فضای بی کران و محیط دلنشین بازی به طور کامل لذت ببرید. این عنوان را می توان بهترین بازی ریسینگ در زمینه تنوع، وسعت، و هیجان دانست.

نظر شما