شناسهٔ خبر: 32506780 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مظاهری درخشان ترین بازیکن ذوب

سد یک نفره ذوب برای شکست تراکتور!

رشید مظاهری با درخشش در برابر تراکتورسازی بهترین بازیکن تیمش مقابل مدعی کسب عنوان قهرمانی بود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش "ورزش سه"، سومین باخت پیاپی تراکتورسازی در حالی رقم خورد که باید حریف اصلی آنها را رشید مظاهری بدانیم‌. گلری که در همان یک ربع اول بازی موقعیت های فراوانی را از ستاره های تیم مهمان گرفت.


اولین فرصت در دقیقه دو رقم خورد. جایی که استوکس با این بازیکن شرایط تک به تک به وجود آورد اما گلر ذوب‌آهن با خروج استثنایی این توپ را در اختیار گرفت و موقعیت را خنثی کرد. در ادامه باز هم مسعود شجاعی از روی یک شوت راه دور فرصت استثنایی برای باز کردن دروازه ذوب آهن به دست آورد که مظاهری آن را با واکنش استثنایی به کرنر فرستاد. چند دقیقه بعد هم او شوت محکم و استثنایی احسان حاج صفی از داخل محوطه جریمه را خنثی کرد تا این گونه تیمش را در زمین نگه دارد.


اما کار طلایی این بازیکن در دقایق پایانی بازی رقم خورد. جایی که در دقیقه ۸۸ یک ضربه پنالتی برای شاگردان لیکنز به دست آمد و اشکان دژاگه پشت توپ ایستاد. او که شوتی خوب را به سمت دروازه شلیک کرده بود هیچ فکر نمی کرد که مظاهری با تشخیص درست جهت و پرشی به ‌موقع آن را با کف دست دور کرده و کلین شیتی ماندگار ثبت کند.


در ادامه شاگردان منصوریان از روی یک ضد حمله صاحب موقعیت دیگری شدند و با ثبت یک گل استثنایی و زیبا برد شیرینی را  به دست آورده و هدیه ای زیبا به سایر مدعیان تقدیم کردند.

نظر شما