شناسهٔ خبر: 32506738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لیکنز: بهترین بازی دو ماه اخیر را ارائه دادیم اما باختیم/ باور ندارم چیزی برنامه‌ریزی شده است

71617

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش بهترین نمایش دو ماه اخیرش را مقابل ذوب‌آهن ارائه داده است ولی در نهایت مقابل این تیم شکست خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: روز بدشانسی ما بود اما توانستیم بهترین عملکرد خود را در ۲ ماه اخیر داشته باشیم. امروز بازی خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود. هفته گذشته برای ما پنالتی نگرفتند. امروز هم دیدید که چه اتفاقاتی افتاد. بازی را خوب شروع کردیم اما سزاوار باخت نیودیم. بعد دو بازی که باختیم شرایط برای ما سخت شد و بعضی از بازیکنان اعتماد به نفس خودشان را از دست دادند اما توانسیتم به شرایط خودمان برگردیم. ذوب‌آهن در روند برد است و توانست در این بازی تیم ما را شکست دهد. امروز نشان دادیم فوتبال تراکتور کیفیت بالایی دارد. به تیم ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم و برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم.

او ادامه داد: من هیچ وقت نگفتم که قرار است قهرمان شویم. ما در بازی قبلی خیلی خوب بازی کردیم اما شانس با ما یار نبود. یک مقدار بدشانس بودیم و امروز هم نشان دادیم شخصیت‌مان چطور است. هفته بعد هم مقابل پرسپولیس بازی داریم و باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. مربی تیم حریف هم گفت شما بازی خوبی ارائه دادید اما شانس این طور شد که تیم ما برنده بازی باشد.

لیکنز درباره تاثیر داوری در این بازی گفت: نمی‌خواهم درباره داور این بازی صحبت کنم اما داور در بازی نساجی برای ما پنالتی نگرفت. برای ذوب‌آهن احترام قائل هستم و این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند.

سرمربی تراکتورسازی افزود: من به این باور ندارم که اتفاقی قرار است از بیرون برنامه‌ریزی شده باشد. من فقط به فوتبال پاک اعتقاد دارم. شانس و جزئیات باعث شده ما این نتایج را بدست آوریم. شما دیدید که در سه ماه گذشته چه نتایجی را به دست آوردیم. اما در سه هفته گذشته این نتایج به دست آمد. من هیچ موقع درباره قهرمانی صحبت نکردم. ما نباید فشار قهرمانی را روی تیم بیاوریم. باید تنها با عملکردمان نشان می‌دادیم که تیم خوبی هستیم. باید بازیکنان و مربی‌ها در بازی‌ها خودشان راکنترل کند تا شاهد محرومیت نباشیم. اکبر ایمانی به خاطر همین مساله بازی امروز را از دست داد. نمی‌خواهم از این نتیجه انرژی منفی بگیریم. مهم عملکرد ما در این بازی بود و باید این عملکرد در هفته‌های بعد ادامه پیدا کند.

او در پایان گفت: هوادران ما فوق العاده هستند. نمی‌خواهم درباره هوادارانی که هفته گذشته آن کارها را انجام دادند صحبت کنم. آن‌ها هوادار تراکتور نیستند. الان هم فاصله چندانی بین رتبه‌های دوم تا چهارم وجود ندارد و می‌توانیم به رقابت‌ها بازگردیم. من همیشه به بازیکنان گفتم کارت‌های بیهوده نگیرند و در این بازی این مساله رعایت شد.

انتهای پیام

نظر شما