شناسهٔ خبر: 32506715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخبار ورزشی | کمانداران و تنیس‌بازان برتر خراسان‌جنوبی معرفی شدند

پرونده مسابقات قهرمانی تنیس روی میز و تیراندازی با کمان خراسان‌جنوبی با معرفی برترین‌ها در بیرجند بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی یک دوره مسابقات قهرمانی تنیس روی میز و تیراندازی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

در رویداد ورزشی استانی رقابت‌های تنیس روی میز آزاد گرامیداشت هفته معلم ۴۰ ورزشکار برتر شهرستان‌های بیرجند، طبس، سربیشه و سرایان در سالن شهید سرحدی بیرجند رودرروی یکدیگر صف‌آرایی کردند.

علیرضا مؤمن بر سکوی قهرمانی مسابقات تنیس روی میز آزاد خراسان‌جنوبی ایستاد، مرتضی قربانی نایب‌قهرمان شد، امیرعِلی رسانی و معراج محمودی به مقام سوم مشترک رقابت‌ها رسیدند و ضمن صعود به مسابقات دسته چهار استان با راه پیدا کردند و با لوح سپاس و جوایز ارزنده‌ای تقدیر شدند.

معرفی کمانداران برتر خراسان‌جنوبی

پرونده نخستین دوره مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان خراسان‌جنوبی نکوداشت شکست توطئه آمریکا در صحرای طبس با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در این ماراتن استانی قریب‌بر ۴۰ کماندار شهرستان‌های بیرجند، سرایان، زیرکوه، فردوس و قاین به میزبانی بیرجند در رشته‌های ریکرو و کامپوند رده‌های سنی گوناگون به رقابت پرداختند.

در بخش تیراندازی با کمان ماده ریکرو آماتور آقایان خراسان‌جنوبی محمد شریفی‌مقدم قهرمان شد، سجاد نارمنجی دوم شد و محسن چاجی بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و در رشته ریکرو حرفه‌ای نیز شایان شکری، علی درانی‌پور و امید رستمی رتبه‌های اول تا سوم رقابت‌ها را به دست آوردند.

الهه یوسفیان در رشته ریکرو آماتور بانوان خراسان‌جنوبی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، فاطمه صادقی حائز رتبه دوم شد و مبینا عباسی‌مقدم به مقام سوم دست یافت و در رشته ریکرو حرفه‌ای بانوان نیز کوثر پارسا، مهرناز آصف و نگار رضایی جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته کامپوند بخش تیراندازی با کمان آقایان استان محمدابراهیم وضیع به مقام قهرمانی رسید و محمد کیانی نایب‌قهرمان شد و در بخش بانوان این رویداد ورزشی نیز شیدا کاظمی بر سکوی نخست ایستاد و مرضیه فیروزآبادی دوم شد.

انتهای پیام/69014/ج

نظر شما